![]() |
INITIATIEF 2 van 3D : De KONING moet niet verdwijnen.
INITIATIEF 2 De KONING moet niet verdwijnen. Maar het al of niet voortbestaan van de ondemocratische rol van de KONING mag wel eens dringend ter goedkeuring of afkeuring voorgelegd worden aan alle burgers in een REFERENDUM.
|
Citaat:
|
Ik meen mij te herinneren dat de liberale Alexander De Croo de koning verdedigde in de Gazet van Antwerpen. Ik heb het toen niet echt goed doorgelezen, maar voor hem zal de koning dus wel nut gehad hebben.
|
Weg met de monarchie !!
|
In het Verenigd Koninkrijk brengt de monarchie nog geld op, via gronden die de overheden in bruikleen krijgen in ruil voor dotaties (en de opbrengsten zijn véél hoger dan de dotaties) en via al de merchandising.
|
Citaat:
Het volk zal zelf wel beslissen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*buitenhuwelijkse kinderen niet inbegrepen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zouden eens kunnen kijken naar het bezit en de gronden van onze monarchie. Misschien kunnen we daar ook wel munt uit slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zoeken een "Monarchie-expert" in 3D. Heb jij ambitie in die richting ? |
Citaat:
Met de huidige koning, die onder één hoedje speelt met de PS, en waarvoor ik ook moet bijdragen, heb ik wel een probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
Moet de koning blijven? O Ja O Nee O Geen mening Of ga je onderbouwde vragen stellen? Mag de koning blijven, het zal degenen die ja stemmen wel 100 euro per maand kosten indien een meerderheid ja stemt, degene die nee stemt krijgt 50 euro per maand belastingsvermindering? O Ja O Nee O Geen mening |
Citaat:
Veel dank voor uw medewerking. We zullen uw voorstel gebruiken ! Tot genoegen, Jan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be