![]() |
Moslims dreigen met aanslag op ... het atomium. Hilarisch !!
Geniet mee:
http://www.youtube.com/watch?v=l4jWJ...layer_embedded . Schoen Aantwaarps !! Maar als één van zijn 'volgelingen' het op zijn heupen krijgt, dan zal hij wel eens verder gaan .... |
[quote]
Citaat:
Redelijk eenvoudig op te lossen. Voor moslims die de sharia willen, de moslim regels die ze willen, op hen toepassen. |
Zijn gsm'ke is precies een persoonlijke afgod.
Tsk tsk, Abu toch! |
Geweldige commentaar bij deze YouTube :
Doen jullie ook verjaardagsfeestjes? |
och! die tweede van links heeft zich in een Afghaantje verkleed.
Hij denkt misschien dat hij Massoud wordt? ![]() |
zijn we misschien eindelijk van dat gedrocht af :)
|
Citaat:
|
Ik vind dit niet grappig. Dit is spuwen op onze samenleving. Die hond hoort hier niet thuis.
"Het is maar een onnozelaar die niets te betekenen heeft" maakt het niet goed voor mij. |
Citaat:
Ik zeg niet dat de woordvoerder zélf tot actie zal overgaan, maar één van zijn geschifte volgelingen misschien wel. Opstoken noemt men dat. " Aanzetten tot gewelddadige actie's "... |
[quote=subocaj;5868480]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=den dinges;5868527]
Citaat:
|
Citaat:
Je weet maar nooit. |
Zou het nu over een troepje geestesgestoorden gaan of over een meute achterlijken?
|
Citaat:
|
Die gastjes verdienen een lesje.
|
Kan men Sharia4Belgium gewoon niet verbieden? Dit is toch haat zaaien en onrust stoken? Dit is toch respectloos?
Waarom hoor ik het CGKR nu niet? |
Citaat:
|
Abu Imran moet op 13 januari voor de rechter verschijnen voor het aanzetten tot discriminatie en haat.
Misschien hoopt die op een veroordeling en zo een verdrukte en een martelaar te worden. Dit is puur provocatief bedoelt. De bedoeling van provocatie is om uw tegenstander tot reactie uit te lokken en zo een gewelddadige tegenreactie te legitimeren. Hij heeft duidelijk geen goede intenties met de samenleving waarin hij zich bevind. |
Citaat:
Ze duiken een week later opnieuw op onder een andere naam, en het gedoe begint weer van voor af aan. Niet alleen dat, maar door hen te verbieden - en hen dus eigenlijk als vijand van het Westerse België te beschouwen - druk je hen in de slachtofferrol, maak je van hen een soort martelaar, en worden ze belangrijker dan ze eigenlijk zijn. Hun prestige zal er enkel en alleen maar door toenemen. Dit gezegd zijnde, een goede oplossing zie ik ook niet direct. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be