![]() |
De laatse weken vóór de verkiezingen was er in de pers nagenoeg niets te zien over vreemdelingencriminaliteit en rechtszaken.
Gisteren en eergisteren daarentegen lijkt ineens alle rechtszaken tegen o.a. vreemdelingen op gang gekomen te zijn. Bijvoorbeeld villamoord Helchteren, Voor het Tongerse Hof van asissen staan 3 vreemdelingen terecht Mohamed Oumarir, Mustafa Ait Medhi en Zacharia Stitou. In het avondjournaal waren nog van die zaken te zien waar vooral vreemdelingen bij betroken waren. Nu stel ik mij de vraag of dit toeval is, of dat justitie deze zaken opzettelijk uit het nieuws heft willen houden in de aanloop naar de verkiezingen. Voor mij is dit althans wat teveel toeval. In het geval dat men dit opzettelijk voor de verkiezingen uit de media heeft willen houden, betekend dit dat er personen zijn die menen dat de kiezers beter niet alle informatie kunnen hebben over de realiteit in dit land. |
Ik denk het niet. Want voor de verkiezingen waren er toch ook die KSA-leider, die jeugdmonitor, dat raadslid met die verdwaalde kogel en natuurlijk Dutroux.
|
Het vonnis van Dutroux en co. valt ook toevallig NA de verkiezingen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk echter niet dat moesten ze zo licht veroordeeld worden dat dit veel zou uitgemaakt hebben inzake opmars van het Blok. Ze zouden het wel als propaganda gebruikt hebben, maar ik denk dat ze daardoor niet nog meer stemmen zouden geraapt hebben dan ze nu hebben... Ik kan natuurlijk niks bewijzen, maar u moet toch toegeven dat het zeer toevallig is dat het vonnis net na de verkiezingen valt. Voor het zelfde geld is er niks aan de hand, maar inmenging om de één of andere reden is toch niet uit te sluiten... |
Way zou dit reden dan wel zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu echter, onmiddelijk na de verkiezingen werd er van meerdere zware gevallen bericht waar vreemdelingen bij betrokken waren. Dit geeft mij toch stof tot nadenken. |
Citaat:
In deze periode zijn er nog een heleboel kiezers die een bepaalde richting kiezen. Maak er dus maar 200.000 van :wink: |
Oppassen voor de zwarte helicopters Peace !
Tis allemaal een complot jong !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet wel bijzonder naief zijn om ondertussen niet door te hebben dat heel veel dingen in ons land niet toevallig gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk jongens, ik heb helemaal niks tegen het Blok (behalve die Dewinter en consoorten , verdorie doe daar eens wat aan) , maar aan verafgoding doe ik niet mee.
Alles is tegenwoordig een vals complot om het Blok te schaden , en het Blok zelf kan niks misdoen. Een beetje relativering is hier op zijn plaats. |
De feiten doen zich ook voor net voor de verkiezingen. Waarom is het anti-blok als een krant dat nu verslaat.
|
de transfers van noord naar zuid gingen ook voor de verkiezing openbaar gemaakt worden ze zijn het nog steeds niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be