Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslims: Gewenst of niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164952)

StrikeForce 17 december 2011 15:42

Moslims: Gewenst of niet?

Acht u de moslims gewenst in onze Vlaamse en Belgische contreien?

maddox 17 december 2011 15:43

Oblique die nu komt agitproppen langs de andere kant?

StrikeForce 17 december 2011 15:56

Kunnen de Ja knikkers toelichten waarom ze precies wenselijk zijn?

Wat brengen ze bij? Wat is de meerwaarde van hun verblijf?

Marxmannetje 17 december 2011 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869232)

Had er voor gezorgd dat we niet 'ja' konden stemmen bij deze enquête he, extreem-rechtse radicale racist.

StrikeForce 17 december 2011 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5869270)
Had er voor gezorgd dat we niet 'ja' konden stemmen bij deze enquête he, extreem-rechtse radicale racist.

Je zou beter je eigen vraag eens beantwoorden en duidelijkheid scheppen over wat je werkelijk denkt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5866060)
Wat is jouw perceptie over de zandvreters?

Marxmannetje 17 december 2011 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869277)
Je zou beter je eigen vraag eens beantwoorden en duidelijkheid scheppen over wat je werkelijk denkt.

Uit de context gerukt tijdens een discussie waarvan ik duidelijk zei dat op voorwaarde dat dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers noemt, ik de moslim protesters zandvreters noem. Daarnaast is dit een keer gezegd geweest, was het zoals ik al zei op een voorwaarde gestoeld en dus niet gemeend. Daarnaast is die ene zin 100x minder radicaler dan hetgeen wat jij hier nu al hebt gepost.

alice 17 december 2011 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869190)
Acht u de moslims gewenst in onze Vlaamse en Belgische contreien?

ik wens geen mensen met dit soort zwart wit denken is onze contreien, jammer dat u die mogelijkheid niet openliet!

StrikeForce 17 december 2011 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5869294)
Uit de context gerukt tijdens een discussie waarvan ik duidelijk zei dat op voorwaarde dat dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers noemt, ik de moslim protesters zandvreters noem. Daarnaast is dit een keer gezegd geweest, was het zoals ik al zei op een voorwaarde gestoeld en dus niet gemeend. Daarnaast is die ene zin 100x minder radicaler dan hetgeen wat jij hier nu al hebt gepost.

Tegen mij moet je je niet verantwoorden hoor. Het is duidelijk genoeg. Hypocriet.

Marxmannetje 17 december 2011 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869332)
Tegen mij moet je je niet verantwoorden hoor. Het is duidelijk genoeg. Hypocriet.

Zeg eens waarom ik een hypocriet ben? Kun jij eigenlijk begrijpend lezen jongen? Lees nog eens de discussie tussen ik en Malik i.p.v. zinnen uit de context te rukken en tegen mij te gebruiken om dan vervolgens de realiteit te verdraaien.

StrikeForce 17 december 2011 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5869344)
Zeg eens waarom ik een hypocriet ben? Kun jij eigenlijk begrijpend lezen jongen? Lees nog eens de discussie tussen ik en Malik i.p.v. zinnen uit de context te rukken en tegen mij te gebruiken om dan vervolgens de realiteit te verdraaien.

Zelfs ik gebruik geen denigrerende termen als 'zandvreters'.

HRobin 17 december 2011 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869232)

En waarom moeten enkel de Ja-stemmers hun stem toelichten?

StrikeForce 17 december 2011 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 5869351)
En waarom moeten enkel de Ja-stemmers hun stem toelichten?

Omdat die het merkwaardigste zijn.

Marxmannetje 17 december 2011 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869348)
Zelfs ik gebruik geen denigrerende termen als 'zandvreters'.

Dat is een uit de context gerukt woord tijdens een discussie waarvan ik duidelijk zei dat op voorwaarde dat dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers noemt, ik de moslim protesters zandvreters noem. Daarnaast is dit een keer gezegd geweest, was het zoals ik al zei op een voorwaarde gestoeld en dus niet gemeend. Daarnaast is die ene zin 100x minder radicaler dan hetgeen wat jij hier nu al hebt gepost.

StrikeForce 17 december 2011 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5869370)
Dat is een uit de context gerukt woord tijdens een discussie waarvan ik duidelijk zei dat op voorwaarde dat dehr. Malik de Westerse protesters tentenbouwers noemt, ik de moslim protesters zandvreters noem. Daarnaast is dit een keer gezegd geweest, was het zoals ik al zei op een voorwaarde gestoeld en dus niet gemeend. Daarnaast is die ene zin 100x minder radicaler dan hetgeen wat jij hier nu al hebt gepost.

Dat kun je nu wel beweren dat het niet zo bedoeld is. Voor mij heb je duidelijk kleur bekend. Elke snuggere moslim weet dat ook.

suqar_7loe 17 december 2011 16:44

Natuurlijk, zijn wij gewenst :-p

Marxmannetje 17 december 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869358)
Omdat die het merkwaardigste zijn.

Weeral iemand die zijn mening als de waarheid in pacht ziet en het vanuit een ivoren toren roept. Het verwondert mij niet dat men denkt dat jij een dubbelnick bent.

Citaat:

Dat kun je nu wel beweren dat het niet zo bedoeld is. Voor mij heb je duidelijk kleur bekend. Elke snuggere moslim weet dat ook.
Begrijpend lezen kun je dus niet. Wat jouw indruk is tegenover mij kan mij verre van een worst schelen. Kun je ook niet zwart wit denken/uit de doos denken? Kun jij eigenlijk wel denken?

Inno 17 december 2011 16:45

Wat zijn dat moslims?:-o

Pericles 17 december 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5869378)
Natuurlijk, zijn wij gewenst :-p

Waarom ? 8-)

suqar_7loe 17 december 2011 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5869388)
Waarom ? 8-)

Omdat we lief, mooi, sympathiek, aardig, ... zijn.

Pericles 17 december 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5869387)
Wat zijn dat moslims?:-o

Voor sommigen zijn het pedofiele struikrovers , voor anderen zijn het dan weer strandjannetten. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be