![]() |
De schizofrenie van Di Rupo I
Ik ben geen echte vakbondslover, maar bij het rondneuzen op het forum kwam ik bij deze persmededeling van het ACV terecht die de inconsequente houding - om niet te zeggen de hypocrisie - van de Di Rupo-ploeg terecht in de verf zet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...86&postcount=1 Citaat:
|
het wordt tijd om in Vlaanderen een algemene staking te organiseren tegen Di Rupo I
|
Citaat:
Lijkt me dat er eindelijk eens een deftig hoopje Vlaamse politiekers moet opstaan en een eind maakt aan de belgische waanzin. |
Citaat:
vergeet ook niet dat de Franstalige partijen géén Vlaams gezinden willen in de federale regering of ze scheiden Wallonië af van belziek. |
Citaat:
Precies of Bartje VOKA is voor het behoud van het brugpensioen en tijdskrediet.. Laat me niet lachen. |
Citaat:
|
Alweer een lijk uit de kast gevallen. Man als dit zo verder gaat dan hebbe we binnen enkele maanden een massagraf!!8O
|
Citaat:
Hoe achterlijk kan je zijn zeg. Van de Limburg zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we langer moeten werken dan moeten we dat wel ook kunnen volhouden en daar is N-VA zich terdege van bewust. Informeer u toch maar een beetje beter als ik uw was. Trouwens nu heb je een linkse regering en die pakt ook vanalles af, hadden ze dat beloofd aan hun kiezers ? Neen, dan is dat dubbel bedrog. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nooit gesteld dat de N-VA en het Vlaams Belang gelijk zijn aan elkaar. Ze zijn wel tezamen de grootste familie van Vlaams Nationalisten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be