![]() |
Moeten wij ons laten horen?
Beste forummers,
Vindt u dat wij (de moslimgemeenschap) ons moeten laten horen wanneer één of andere tuigbroeder weer wat heeft uitgestoken. Ikzelf ben er nog niet goed uit. Maar ik ben best geinteresseerd in de mening van onze Vlaamse landgenoten. Enerzijds vind ik dat wij niet verantwoordelijk zijn en ons niet hoeven te excuseren wanneer een tuigbroeder elders en hier wat verkeerds doet. Ieder is namelijk verantwoordelijk voor zijn/haar eigen daden. Als ik wat uitspook dan ben ik de enige die terecht moet worden gesteld en niemand anders. Niet mijn ouders, niet mijn broer en al helemaal niet mijn medebroeders en zusters in een land hier heel ver vandaan. Anderzijds, ik merk op dat mensen (Vlamingen) beginnen te veralgemenen en ons over diezelfde tuigkam scheren. Ik vind dat wij ons af en toe eens mogen laten horen. Vb wanneer het shariatuig zich weer eens van hun slechte kant laten horen. Het zijn deze idioten die onze gemeenschap te schande brengen. En dankzij dit tuig kijken vele mensen op ons neer. Wat misschien nog te verklaren valt (niet dat ik het goedkeur natuurlijk). Aan de ene kant denk ik dat onze Vlaamse landgenoten onze afkeur zouden appreciëren. Aan de andere kant, who cares de moslims zullen niet geloofd worden en er zal met modder blijven gegooid worden naar de moslims. Soit, poll volgt en ik lees jullie meningen graag. |
Het liefst zouden we jullie niet meer horen en zien.
|
Citaat:
|
Dat doen jullie constant, maar jullie krijgen geen gehoor. Dat is omdat jullie de media amper of niet in handen hebben. Jullie zijn een zwakke partij tegenover de algemene veralgemenisering van moslims en dergelijke andersdenkenden die over een kam geschoren worden door oppervlakkigheid.
|
Citaat:
Je bent wat je haat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is niks ondemocratisch of dictatoriaal aan, als de democratie zo beslist. |
Citaat:
Paradoxaal hypocriet. Citaat:
Moesten de moslims hier ook de meerderheid gehad hebben, dan zou het ook democratisch zijn mochten ze een islamstaat vestigen. Maar de moslims hebben de meerderheid hier niet, dus is het onmogelijk aan de hand van democratie een islamstaat te vestigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als men katholieken zaken verwijt die elders in de wereld gebeuren dan mag men dit zeker met moslims doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien er geen dag voorbijgaat zonder dat er trossen van je geloofsbroeders autochtonen bestelen, verkrachten en molesteren, zal je je dan 24/24 en 7/7 moeten laten horen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be