![]() |
Stille mars en afscheid van kleine Gabriël in Luik
Stille mars en afscheid van kleine Gabriël in Luik
17/12 In Luik hebben zich zaterdagmiddag zowat achthonderd mensen verzameld voor een witte mars om de slachtoffers van de aanslag te herdenken. Sommige deelnemers zijn geheel in het wit gekleed, maar de meesten dragen enkel een witte roos. Nordine Amrani maakte in totaal vijf slachtoffers en pleegde daarna zelfmoord. De groep verzamelde op de place Saint-Lambert, waar de feiten zich dinsdag afspeelden. Daarna stapten de deelnemers in stilte naar het ziekenhuis Saint-Joseph, waar de zeventien maanden oude Gabriël overleed. De peuter werd zaterdagochtend in intieme kring begraven. ![]() ![]() ![]() http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...l-in-luik.aspx :cry::cry::cry: Beelden zeggen meer dan woorden. Laten deze beelden op het netvlies vd politici gebrand zijn als een blijvende aanklacht tegen het systeem van corruptie en wanbeleid. En hierbij sluit ik me persoonlijk bij aan.:x:x:evil: Kan me levendig denken wat die mensen voelen, stel dat het mijn lieve kleindochter was geweest.... Ik had Rupos kabinet eigenhandig met de grond gelijk gemaakt.:x |
:-(
|
Die Tweede foto is echt zielig.
|
De ouders hebben alvast hun cheque gecasht voor het gebruik van een foto van hun zoontje op de voorpagina van een niet nader te vernoemen Franstalig dagblad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een hele zware recidivist
vulde heel braaf de lange checklist. Hij kwam vervroegd vrij nam zijn schietgerei en dankte attent zijn psychanalist. |
Citaat:
Niets is zo klote als de rompslomp van het oganiseren van een begrafenis als je net een geliefde verloren bent. Degenen die je hier op de vingers moet tikken zijn de profiteurs die gebruik maken van die ouders...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be