![]() |
Egyptisch regime mag burgers blijven doden
Wij staan erbij en kijken er naar. Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Geen comdemnaties, geen sancties voor onze vrienden. Trappen maar op die mensenrechten. Vrienden van Israel krijgen een license to kill. ![]() |
Ze moesten een revolutie hebben want 't was allemaal niet goed, ze hebben er één gehad, nu moeten ze niet klagen...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Die relschoppers hebben al meer vernielingen en brandstichtingen op hun conto dan wat anders... Keurt u dat goed? Het verlies van historisch erfgoed en dergelijke? Ah... Dacht u trouwens dat die flikken het leuk vinden om die relschoppers dag na dag te zien vernielen en mensen verwonden/doden? Ik keur het geweld niet goed, maar ik ga zeker geen compassie hebben omdat er een fotootje/filmpje dat slecht één zijde laat zien terwijl men nog steeds de mensen in de waan laat dat het hier vredelievende hippiebetogers betreft. Verder is het zoals ik zei, ze moesten een revolutie hebben, ze kregen ze. Het bewind ging weg en nu spelen ze nog de revolutionair en zullen dat ook blijven doen. Egypte is nu een kruitvat geworden, het vorige bewind hield het nog een beetje rustig. |
Citaat:
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz1h18drzau ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://articles.latimes.com/2011/aug...srael-20110821 |
Citaat:
Pragmatische islampartijen moeten braaf in de lijn lopen. Egypt's radical Islamist party vows to respect peace treaty with Israel Egypt's radical Salafi movement has announced for the first time that it intends to respect all treaties that Egypt has signed, including the peace deal with Israel. The Salafi Al-Nour party, which won 25-30 percent of the votes in the first round of Egypt's parliamentary elections, said that they are also in favor of negotiating with Israel. |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be