![]() |
't Begint al: besparingen leveren onvoldoende op
Bwa, een half miljard € ... en dan nog in den bouw.
Hoeveel mensen zouden de bouwbedrijven moeten afdanken, om dat bedrag te recupereren ? Of zie je ze liever failliet gaan ? Di Rupo wil niet kunnen rekenen. Behalve op zijn Waals. Beke, De Croo en Tobback, met heel hun gereputeerde studiedienst, kunnen niet rekenen. Goe bezig !! Op die manier wil ik niet dat mijn partij, de N-VA, slapend rijk wordt. Maar toch is het zo .... titel: Schrappen fiscale maatregelen levert half miljard minder op link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111220_075 beetje tekst, voor als de link niet (meer) werkt: Citaat:
|
Citaat:
En dan zwijg ik nog van al die PPS constructies die worden opgezet en die op termijn als een molensteen rond hun nek hangt en Vlaanderen langzaam zullen versmachten De partij die slapend rijk wordt is super goed bezig zichzelf in de vernieling te rijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nog eens oneerlijk ook: je kan niet elke dag opnieuw een studie van een maand doen om je financiële planning bij te stellen. Budgetbijsturingen volgens het bestaand planningsschema zullen ruimschoots voldoen. Oneerlijke mensen moeten gestraft worden. Als ik je ooit tegenkom, zal ik je niet trakteren. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam. |
Conclusie: waar gaan er NOG meer belastingsverhogingen komen?
|
Zucht, weer een lijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat te denken van lucht? Propere lucht belasten, al die werkzaamheden om de luchtkwaliteit te verbeteren hebben geld gekost. Promoten van filters, roetfilters, de oneindige stroom reclameblaadjes met informatie over luchtverontreiniging, zelfs het veranderen van wetgevingen tegenover bv. dieselwagens, het telkens moeten herberekenen van dieselprijzen en noem maar op , dat zijn serieuze inspanningen en investeringen. Zo gek is het trouwens niet, we betalen al voor propere lucht uit het buitenland...;-) |
Citaat:
Misschien belastingen op houtkachels... http://ikgabouwen.knack.be/bouwen-re...0020808304.htm |
Citaat:
Ik bedoel effectief een belasting op de luchtkwaliteit, hoe properder, hoe meer belastingen er op... Zo betalen al die inspanningen zichzelf terug... |
Citaat:
;-) |
Citaat:
De federale begroting gebruikt cijfers van 0,8% groei. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar omdat u uw aversie voor NVA maar niet onder controle lijkt te krijgen en overal topics persé moet gaan vervuilen met uw riedels, toch even dit hilarisch stukje uit het artikel: Citaat:
Zit Vlaanderen in een moeilijke federale omgeving? :lol: Vlug Verhofstadt effe bellen... |
Citaat:
Zit Vlaanderen in een moeilijke federale omgeving? :lol: Vlug Verhofstadt effe bellen...[/quote] Waarachtig, u kunt echt gedachten lezen als u mijn aversie voor de NVA kan besluiten uit mijn post dat de federale begroting op 0.8% groei gebaseerd is terwijl de Vlaamse op 1.6% groei gebaseerd is. Misschien moet u maar iets minder alcohol zo vroeg op de dag drinken? |
Citaat:
We zijn er wel mee als we geen enkel topic meer mogen openen over de strapatsen van een federale regering zonder dat er een belgicist begint te leuteren over de Vlaamse regering, want daar zit NVA in. Open uw eigen topic over de Vlaamse tekorten, ik zal er alleszins niet komen inbreken met gelul over de federale tekorten. Dit is een discussieforum over politieke onderwerpen. Hier is het onderwerp het tekort van de federale regering. Daarover discussiëren houdt in dat er niet opzettelijk over andere onderwerpen wordt begonnen met als enige doel te trollen en de oorspronkelijke discussie te kapen. Als u nu een beetje slimmer bent dan ik denk, dan zwijgt u hier nu zedig over Vlaamse begrotingstekorten en alcoholconsumptie, en opent u een eigen topic over uw geliefde onderwerp van discussie. Edit: nog ene die niet kan quoten, ik voel een sneer opwellen betreffende overmatige alcoholconsumptie... |
Kalm kalm...zowel voor de Federale- als voor de Vlaamse Regering moet volgend motto gelden:
Doen wat je afgesproken hebt te doen",en niet meer,zoals totnogtoe,U door "het middenveld" van de weg laten rijden...uiteindelijk krijgt de politiek toch altijd de schuld...niet de "middenveld-nomenclatura" die soms de echte anarchisten waren... Zoals Minister Muyters samenvatte : "Je moet niet iedere maand aan de begroting veranderen" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be