Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Leuke foto op de VRT website (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165052)

Steben 20 december 2011 13:56

Leuke foto op de VRT website

zalig!!!!

Amon_Re 20 december 2011 14:36

Ik snap'm niet. Sorry

Tommm 20 december 2011 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5875125)

zalig!!!!

Wat is er zalig?

quercus 20 december 2011 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5875183)
Wat is er zalig?

Als je bepaalde tronies aandachtig bekijkt ...

Tommm 20 december 2011 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5875184)
Als je bepaalde tronies aandachtig bekijkt ...

Niet erger dan de tronies die je elke dag tegenkomt. ;-)

Steben 20 december 2011 14:42

Het verbaast me niet dat sommigen onder jullie dit maar niks vinden, ik kon zo voorspellen wie

Tommm 20 december 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 5875193)
Het verbaast me niet dat sommigen onder jullie dit maar niks vinden, ik kon zo voorspellen wie

Kom, echt HAHA grappig is het ook niet he...

Amon_Re 20 december 2011 14:50

'K snap'm nog steeds niet.

Tommm 20 december 2011 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5875207)
'K snap'm nog steeds niet.

Steben vindt de gezichten op de foto hilarisch... Vraag hem maar waarom.

Anna List 20 december 2011 14:59

laatst geleden dat bij de vorige betoging alle aanwezige vakbondsleden 10€ uitbetaald kregen ...

én dat ze toen ook een gebouw vd Vlaamse Overheid 'aanvielen' ...

(zal dat artikel eens terug zoeken straks)

2 vragen :

-is dat geen betaalde opruiing ?

-hebben de ontvangers deze inkomsten aangegeven aan de fiscus ? (en zal de fiscus deze foto's gebruiken om betrokkenen te identificeren ? )(daar is software voor :-) )

Amon_Re 20 december 2011 15:00

Die 10€ is als compensatie voor 'loonverlies' omdat ze een dag niet gewerkt hebben

Anna List 20 december 2011 15:02

Citaat:

zalig!!!!

blijkbaar was er serieus fotoshop knip en plakwerk nodig om een foto te verkrijgen met zoveel volk op ?

voor een openbare nieuwszender is dit geknip en geplak in foto's ronduit onethisch. zoiets passeert niet, ook niet onder het mom van lay-out uitvluchten e.d. ...

Anna List 20 december 2011 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5875226)
Die 10€ is als compensatie voor 'loonverlies' omdat ze een dag niet gewerkt hebben

ik meende gelezen te hebben dat dat bovenop de gewone stakersvergoeding was.

... zogezegd als 'proviant' ...

nu weet ik uit ervaring dat de fiscus normalerwijze zeer strikt en streng is voor dergelijke 'forfaitaire onkostenvergoedingen' ... zowel aan bedrijfszijde als aan begunstigdezijde ... ook als het om luttele euro's op jaarbasis gaat ...

Amon_Re 20 december 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5875228)
blijkbaar was er serieus fotoshop knip en plakwerk nodig om een foto te verkrijgen met zoveel volk op ?

voor een openbare nieuwszender is dit geknip en geplak in foto's ronduit onethisch. zoiets passeert niet, ook niet onder het mom van lay-out uitvluchten e.d. ...

Photoshop? Dit lijkt me gewoon een foto van die betoging in Brussel onlangs

Amon_Re 20 december 2011 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5875230)
ik meende gelezen te hebben dat dat bovenop de gewone stakersvergoeding was.

... zogezegd als 'proviant' ...

nu weet ik uit ervaring dat de fiscus normalerwijze zeer strikt en streng is voor dergelijke 'forfaitaire onkostenvergoedingen' ... zowel aan bedrijfszijde als aan begunstigdezijde ... ook als het om luttele euro's op jaarbasis gaat ...

Dunno & don't really care. Ik doe aan heel die bullshit niet mee

Tommm 20 december 2011 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5875228)

:roll:

Amon_Re 20 december 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5875240)
:roll:

Dit is in't verleden effectief al gebeurd Tommm, ik herinner me een incident met een krantenfoto van het 'vorstelijk' bezoek van den Albert aan de gemeente van De Croo dat hier uitvoerig besproken geweest is.

manta 20 december 2011 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5875226)

Hé da's goed bekeken, onder het motto "solidair" zullen ze de mensen die niet kunnen gaan werken door de schuld van de stakers dan ook wel een vergoeding geven voor een dagje loonsverlies...

manta 20 december 2011 15:15

Citaat:

zalig!!!!

Bwah, ondertussen geven ze een hele dag zevermuziek in plaats van de gebruikelijke "hoogstaande programma's", nochtans betaalden de mensen al om blokken te zien hoor...

SDG 20 december 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5875245)
Bwah, ondertussen geven ze een hele dag zevermuziek in plaats van de gebruikelijke "hoogstaande programma's", nochtans betaalden de mensen al om blokken te zien hoor...

Waar is de tijd dat ze de hele dag datzelfde deuntje lieten horen, met daartussenin telkens de boodschap 'wegens een algemene staking...' :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be