![]() |
Leuke foto op de VRT website
![]() zalig!!!! |
Ik snap'm niet. Sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verbaast me niet dat sommigen onder jullie dit maar niks vinden, ik kon zo voorspellen wie
|
Citaat:
|
'K snap'm nog steeds niet.
|
Citaat:
|
laatst geleden dat bij de vorige betoging alle aanwezige vakbondsleden 10€ uitbetaald kregen ...
én dat ze toen ook een gebouw vd Vlaamse Overheid 'aanvielen' ... (zal dat artikel eens terug zoeken straks) 2 vragen : -is dat geen betaalde opruiing ? -hebben de ontvangers deze inkomsten aangegeven aan de fiscus ? (en zal de fiscus deze foto's gebruiken om betrokkenen te identificeren ? )(daar is software voor :-) ) |
Die 10€ is als compensatie voor 'loonverlies' omdat ze een dag niet gewerkt hebben
|
Citaat:
voor een openbare nieuwszender is dit geknip en geplak in foto's ronduit onethisch. zoiets passeert niet, ook niet onder het mom van lay-out uitvluchten e.d. ... |
Citaat:
... zogezegd als 'proviant' ... nu weet ik uit ervaring dat de fiscus normalerwijze zeer strikt en streng is voor dergelijke 'forfaitaire onkostenvergoedingen' ... zowel aan bedrijfszijde als aan begunstigdezijde ... ook als het om luttele euro's op jaarbasis gaat ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be