![]() |
Nationale staking dankzij het Vlaams Belang
Als het Vlaams Belang zich niet zo compromisloos hadden opgesteld ze hun zielgenoten van de N-VA hadden kunnen overtuigen in het beleid te stappen waren de pensioenhervormingen al doorgevoerd.
Misschien dat er dan ook wel een nationale staking was geweest maar dan was deze tenminste al achter de rug. De stakingen zijn dus de schuld van het Vlaams Belang. Gaan ze meelopen in de betoging ? |
hoe langer de staking duurt hoe beter
niemand heeft er last van en het is jolig de pijn wat rekken begrijp je |
Alles, maar dan ook alles wat er in dit land misloopt is de schuld van het Vlaams Belang! :lol:
|
T'is eens niet de N-VA deze keer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de bub een nutteloos groepje zielige prutsers is wist iedereen al, maar nu lijkt het me de hoogste tijd om ze op te pakken en te colloqueren...:silly:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkele jaren geleden, tijdens een debat op TV, zei BDW tegen FDW dat hij op een mesthoop van stemmen zat en niets kon beginnen door het cordon. Nu zit BDW voor het grootste deel op die zelfde piramide van van stemmen en, juist ja, hij kan evenmin niets beginnen want ook het N-VA zit overduidelijk in een cordon, al willen ze dat dan niet gezegd hebben dat het een cordon is. Zeg dan maar eens wat het dan wel is, door complot opzij geschoven en overal tussenuit gehouden. http://www.youtube.com/watch?v=Cxt75DxA_es |
Citaat:
|
Citaat:
Misselijk wordt ik ervan en vraag me nog af waarom ik nog inzit met de geestelijke gezondheid of wat dan ook van mijn medemens. Als het niet zijn eigen lul is dat men achterna loopt dan is het wel een of ander populisitsche propaganda van de elite. Follow the asshole in front of you as long as it suits you and be blind for all the rest or the truth. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be