![]() |
Die dit goedkeurd is niet meer normaal.
38€ per dag - Is dit België?
Leve de belgische politici !!! 38 € per dag en per asielzoeker in Bierset... (Wallonië) Of, ..... 38 € x 30 dagen : 1140 € per persoon !!! NETTO - niet belastbaar !!! Hoeveel geven jullie, heren ministers, aan ONZE Belgen die sterven van de koude in onze straten??? Vele van onze gepensioneerden hebben veel minder en zij hebben hun hele leven gewerkt ... Het is echt te zot voor woorden - SCHANDALIG en hoe lang blijven wij dit nog slikken !! En wij zouden moeten langer werken gaan hoelang blijven wij nog ja knikken |
Idd.
De massa is duidelijk nog niet genoegd verarmd om eens ècht over de toestand na te denken. Ze trekken het zich allemaal nog niet zo aan, of er is zogezegd weinig aan te doen. Wss zal ze, eens ècht verarmd, de tijd niet meer hebben om door te krijgen wat er allemaal speelt, wegens te druk bezig met de eindjes aan elkaar te knopen. Misschien dat de massa alsnog op een bepaald ogenblik doorheeft dat ze zich laat rollen, zoals een kleuter die naar een amateur-goochelaar kijkt. |
Citaat:
|
38 € per dag? is dat mèt of zonder sociale woning inbegrepen? want dan denk ik dat er wel veel mensen even asiel willen aanvragen.
|
Toen ik vorig jaar werkloos was, kreeg ik 39.76 € per dag. ttz, voor maandag-zaterdag. Op zondag moeten de werklozen niet eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
*KNIP*. :roll: Gelieve niet te schelden. |
Citaat:
Zelfstandigen worden zelfs verplicht om één dag per week "niet te eten"...wegens verplichte sluitingsdag....:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
38 euro is de kostprijs voor de staat (incl. onderdak, 3x eten, psychologische en medische begeleiding)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vangheluwe kost meer:2800 €/maand http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-800-euro.aspx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar dat zijn pensioen dan niet begrensd is zoals voor de normale werkmens. in 2010 lag het plafond op 1300 euro (bruto) geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Btw: hln=riooljournalistiek. Iemand een deftige bron aub?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be