![]() |
Black-out
Waarom krijgen de meeste mensen een black-out door overmatig alcoholgebruik?
|
omdat je onbewust niet meer wil weten wat je allemaal hebt uitgestoken toen je zat was
|
Citaat:
|
puur excuus om niet te moeten zeggen wat er gebeurd is
:-P:-P:-P:-P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:rofl: dan moet het wel waar zijn |
:lol: 'k ga't gene vierde keer meer herhalen
|
Citaat:
Misschien kunnen ze niet goed tegen de drank. Over welke mensen heb je het? |
Citaat:
|
Wat is dat eigenlijk, een black-out?
Dat klinkt niet zo fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Alcohol verdooft alles, dus ook je geheugen. Kon vroeger ook zeer goed doordrinken, ging van de pils over naar de jenever. Maar een black-out heb ik nog nooit gehad, wel een blauw oog, maar dat was verdiend. Ik wordt heel vervelend met teveel drank op. Sarcastisch en beledigend, niet agressief ofzo, Maar niet iedereen kon zo'n lullige opmerking van mij waarderen en dan krijg je wel eens een klap voor je kop. Een katerige nadorst bestijdt je niet met koffie of thee, nee gewoon weer zo'n heerlijke groene rakker opentrekken. Daarna een stevige warme maaltijd, liefst een zware pan chili concarde of een een bord zuurkool met vette jus. 60% van de kater wordt overgens veroorzaakt door de combinatie zwaar roken en drinken, is ook een dodelijke combinatie. Nog een tip: drink uitsluitend Heineken bier. |
ik heb trouwens nog niet echt veel een total blackout gehad. Meestal is het zo wazig, en weten dat je X hebt gezegd en Y hebt gedaan, maar niet meer in welke volgorde, tegen wie of wanneer
|
funny al die reacties
:-) :-D :-P :lol: :lolabove: |
Veel mensen drinken toch ook gewoon om te vergeten?
|
Citaat:
DAN wil ik met alle plezier een black out krijgen ;-) |
Citaat:
|
Stond vandaag een artikel over in het Nieuwsblad hoe dat komt.
|
Citaat:
Echte blackouts heb ik denk ik een keer of 2 gehad en toen was er telkens sterke drank mee gemoeid. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 84063 |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be