![]() |
Goeie voornemens voor 2012
We zitten volop in de eindejaarsperiode. Weeral. Kerstmis nadert, het moment van vredesboodschappen. Ideale periode voor goede voornemens voor volgend jaar.
Ik heb mij voorgenomen zo weinig mogelijk mensen te bruskeren, en zo lief mogelijk te zijn tegen iedereen. Iemand met andere en betere voornemens ? |
K&k
|
Citaat:
|
- In April naar Marokko gaan om mn oma te bezoeken na al die jaren
- In 2012 richting Saoudi-Arabië - In september starten met een nieuwe opleiding - liever te zijn tov de (Vlaamse) medemens - lesvoorbereiding maken voor een heel jaar - meer reizen - meer shoppen - meer sporten Hmm en nog vele meer... |
Een KMO staking organiseren en het land en de vakbonden eens laten voelen wat er gebeurt als alle KMO's, zaakvoerders en middenstanders platliggen op hun gat. Echt allemaal.
Onder de slogan: wij zijn KMOOOOO: zuipen en vernielen kunnen wij oooooook! al diene zever over "meer" wij willen een gewoon pensioen voor een keer! Wie doet mee? Ik heb al een paar enthousiastelingen !!! |
Terug beginnen met roken in 2012.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wegblijven van dit forum...;-) das goed voor mijn algemeen gemoed.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem me altijd voor om hard te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens je trouwens een fijn kerstfeest en een heel gelukkig, vredevol nieuwjaar toe. |
Citaat:
|
Minder
-Eten -Drinken -Werken Meer -Wandelen met de hond -Sporten -Seks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Marokaanse dans of zo? |
Citaat:
Oa. farmacie vakken en nog andere boeiende vakken. |
Citaat:
Misschien wel een vak met toekomstperspectief voor die ijverige studentjes. Kunnen ze al vloams? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be