De schoofzak |
24 december 2011 13:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen
(Bericht 5882217)
GVD!
Iedereen een zelfde pensioen!Gedaan met dat gezeik.
|
Ge denkt toch niet dat ge uw mantra zult kunnen blaffen hier, zonder dat ik terug grom:
iedereen eenzelfde pensioen, direct akkoord, en iedereen dezelfde bijdrage.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen
(Bericht 5882217)
Q is er snel bij.We kunnen als ouderen weer een tandje bijsteken.De jongeren worden met gerust gelaten.Geld is alles wat telt met die nieuwe regering.
|
Ik kan mijn kinderen (en straks mijn kleinkinderen) niet verwijten dat zij hun politieke leiders zodanig gekozen hebben dat de staatsschuld is wat ze nu is.
Ik kan ze evenmin verwijten dat ikzelf nog nooit één eurocent gestort heb op de rekening van mijn eigen pensioen. Het enige dat ik gestort heb, is voor het pensioen van mijn ouders. En maar stilletjes hopen dat onze kinderen zullen willen blijven betalen voor ons.
Ik moet wel toegeven dat mijn vader werkte van zijn 12° tot zijn 65°, en drie jaar heeft kunnen genieten van zijn pensioen.
Ik durf toegeven dat ikzelf heel wat luxueuzer geleefd heb en nog leef: veel later beginnen werken, veel vroeger met pensioen, en de gemiddelde leeftijd van macho-venten tegenwoordig is de 80 toch al gepasseerd.
Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
|