Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Music for life: vulgariteit heerst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165229)

Koevoet 23 december 2011 16:56

Music for life: vulgariteit heerst

Niet zozeer het thema op zich, maar wel de vele woordspelingen en grapjes met "We do give a shit", "schijten" en "kakken" et al. ergeren me mateloos. Het lijkt wel alsof het een competitie in vulgariteit en gemeenplaatsen is geworden waarbij het de bedoeling is de "goegemeente" te choqueren. Bovendien zag ik dat ook het publiek (vaak nog maar net uit de luiers) het nodig vond om als ware proleten met bordjes als "kakken" en "tetten" te zwaaien. Ik raad iedereen aan om eens op Nederland te kijken waar Serious Request wel smaakvol EN grappig verloopt, zonder de platvoerse proporties aan te nemen waar het Vlaamse klootjesvolk blijkbaar op kickt.

Dronkoers 23 december 2011 16:56

:cheer: Tetten! :cheer:

Txiki 23 december 2011 16:57

Waarom moet dat ook allemaal in't Engels, eigenlijk?

manta 23 december 2011 17:04

Met 't geen ze daar ophalen en kado doen van de overheid kunnen ze vééééél pensioenen uitbetalen. Maar nee, liever wc-potten in den jungle gaan zetten, de wilde dieren zullen er niet aan uit kunnen...

SDG 23 december 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5882327)
Waarom moet dat ook allemaal in't Engels, eigenlijk?

Omdat Vlaanderen zichzelf op cultureel vlak beschouwt als de eenenvijftigste staat van de Joenaaithetsteeds.

Zeno! 23 december 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koevoet (Bericht 5882322)
Niet zozeer het thema op zich, maar wel de vele woordspelingen en grapjes met "We do give a shit", "schijten" en "kakken" et al. ergeren me mateloos. Het lijkt wel alsof het een competitie in vulgariteit en gemeenplaatsen is geworden waarbij het de bedoeling is de "goegemeente" te choqueren. Bovendien zag ik dat ook het publiek (vaak nog maar net uit de luiers) het nodig vond om als ware proleten met bordjes als "kakken" en "tetten" te zwaaien. Ik raad iedereen aan om eens op Nederland te kijken waar Serious Request wel smaakvol EN grappig verloopt, zonder de platvoerse proporties aan te nemen waar het Vlaamse klootjesvolk blijkbaar op kickt.

Ik was echt aan het wachten op het eerste verzuurde anti-Music for Life topic. PROFICIAT !

Mitgard 23 december 2011 18:31

Het staat daar voor het glazen huis vol wereldverbeteraars die in een boog rond de bedelaars van hun eigen stad lopen.

kiko 23 december 2011 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5882344)
Omdat Vlaanderen zichzelf op cultureel vlak beschouwt als de eenenvijftigste staat van de Joenaaithetsteeds.

Dat valt nog vrij goed mee in Vlaanderen. In Nederland is dat véél erger.

giserke 23 december 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5882504)
Het staat daar voor het glazen huis vol wereldverbeteraars die in een boog rond de bedelaars van hun eigen stad lopen.

Daar zit iets van in.

koe de poing 23 december 2011 19:29

Citaat:

Allé kom, ik zal maar diegene zijn die de open deur intrapt en beaamt dat music for life dit jaar heel plattekes is.

giserke 23 december 2011 19:31

Citaat:

Ik ben geen "klootje" maar kick ook wel op :cheer: tetten :cheer:

Dajjal 23 december 2011 19:31

Dronkoers, waarom kan ik uwe post hier niet "liken" ? :-) Man man man als we al geld moeten beginnen geven om negerkes beter te laten kakken....

giserke 23 december 2011 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5882587)
Allé kom, ik zal maar diegene zijn die de open deur intrapt en beaamt dat music for life dit jaar heel plattekes is.

Idd, de presentatrice mocht wat dikkere tetten hebben.

giserke 23 december 2011 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 5882590)
Dronkoers, waarom kan ik uwe post hier niet "liken" ? :-) Man man man als we al geld moeten beginnen geven om negerkes beter te laten kakken....

Nog nooit geconstipeerd geweest zeker door slecht water?

gehuigert 23 december 2011 19:36

Citaat:

Stel u voor, straks zouden we nog zo'n mens zijn leven redden :roll:

koe de poing 23 december 2011 19:38

Citaat:

ik dacht net dat het de bedoeling was ze wat minder te laten kakken

suqar_7loe 23 december 2011 19:44

En er bewijst hier al gauw één dat TS wel degelijk gelijk heeft met zn laatste zin.

Xenophon 23 december 2011 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5882340)
Met 't geen ze daar ophalen en kado doen van de overheid kunnen ze vééééél pensioenen uitbetalen. Maar nee, liever wc-potten in den jungle gaan zetten, de wilde dieren zullen er niet aan uit kunnen...

:cheer: Eigen volk laatst! :cheer:

Xenophon 23 december 2011 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5882504)

Die hebben het immers zelf gezocht.

Weyland 23 december 2011 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5882555)
Dat valt nog vrij goed mee in Vlaanderen. In Nederland is dat véél erger.

Toch niet. Dat is een vooroordeel. Vlaanderen is erger. Nederland produceert veel meer Nederlandstalige cultuur, kent een grotere Nederlandse blogcultuur, beheerst onze taal veel beter in woordenschat en grammatica, enz...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be