![]() |
Music for life: vulgariteit heerst
Niet zozeer het thema op zich, maar wel de vele woordspelingen en grapjes met "We do give a shit", "schijten" en "kakken" et al. ergeren me mateloos. Het lijkt wel alsof het een competitie in vulgariteit en gemeenplaatsen is geworden waarbij het de bedoeling is de "goegemeente" te choqueren. Bovendien zag ik dat ook het publiek (vaak nog maar net uit de luiers) het nodig vond om als ware proleten met bordjes als "kakken" en "tetten" te zwaaien. Ik raad iedereen aan om eens op Nederland te kijken waar Serious Request wel smaakvol EN grappig verloopt, zonder de platvoerse proporties aan te nemen waar het Vlaamse klootjesvolk blijkbaar op kickt.
|
:cheer: Tetten! :cheer:
|
Waarom moet dat ook allemaal in't Engels, eigenlijk?
|
Met 't geen ze daar ophalen en kado doen van de overheid kunnen ze vééééél pensioenen uitbetalen. Maar nee, liever wc-potten in den jungle gaan zetten, de wilde dieren zullen er niet aan uit kunnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het staat daar voor het glazen huis vol wereldverbeteraars die in een boog rond de bedelaars van hun eigen stad lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dronkoers, waarom kan ik uwe post hier niet "liken" ? :-) Man man man als we al geld moeten beginnen geven om negerkes beter te laten kakken....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En er bewijst hier al gauw één dat TS wel degelijk gelijk heeft met zn laatste zin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be