![]() |
Terugkommededelingen K&K
Het gaat te vlug, het gaat te vlug, de ene na de andere komt terug.
Om te vermijden, dat we reageren op posts van teruggekomen gebanden die er een uur daarvoor nog niet opzaten zoals ik gisteren twee keer voorhad, stel ik voor hier zo vlug mogelijk mede te delen als hier een gebande terug bijkomt (in plaats van hun posts wetens en willens te beantwoorden) Uiteraard is het hier niet de bedoeling te komen wortelen, die of die zou moeten amnestie krijgen , of er zou minder moeten gebannen worden, of die is een dubbelnick van iemand die niet gebannen is, daarvoor moet je in Suggesties zijn, daarover moet je hier niet komen memmen. |
Er moeten op de eerste plaats minder lieden geband worden.
Het mag allemaal best wat scherper. Ik heb toch al aardig wat interessante posters hier zien verdwijnen door een veel te strakke moderatie. Stop de gedachtenpolitie. |
Citaat:
Ik heb de openingspost toch wat in jouw richting aangepast. En ik ga toch antwoorden aangezien de aanpassing er voor jouw bericht nog niet stond. Ja, er zijn zowel interessante als niet-interessante posters die zich ruimschoots aan het forum-reglement te buiten gaan. Ik zie niet in waarom de eerste niet en de tweede wel zouden moeten gebannen worden? Ga je nu antwoorden dat ook de niet-interessante kettingoververtreders niet moeten gebannen worden? Of veel minder? Ik negeer nu al tien etters totaal:twisted:. Gedachtenpolitie: en de wet dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
openingspost:
Citaat:
enneuh... Waar blijft Van Maerlandt nu om mij te steunen?:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Minder bans :cheer:
|
Citaat:
|
zouden de gebanden die terugkomen onder een dubbelnick zich in deze draad komen melden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alléz, acte de présence:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
error
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be