![]() |
Kans op werk: 10%
Als rechthebbende Oostkampenaar sloot ik me aan bij de dopperschaar Dat was heel wonder, stempelen onder een bord: “Maak het reddende gebaar!” Bespreking: De kans op werk is gelijk aan het aandeel niet-werkende werkzoekenden dat in de loop van één maand aan het werk gaat. Volgens de statistieken van de RVA bedraagt die kans momenteel 10% http://www.werk.be/cijfers/trends-en...kans-op-werk-0 |
|
Als rechthebbende Oostkampenaar sloot ik me aan bij de dopperschaar Dat was heel wonder, stempelen onder een bord: “Maak het reddende gebaar!” ![]() Bespreking: De kans op werk is gelijk aan het aandeel niet-werkende werkzoekenden dat in de loop van één maand aan het werk gaat. Volgens de statistieken van de RVA bedraagt die kans momenteel 10% http://www.werk.be/cijfers/trends-en...kans-op-werk-0 Ik was nog een afbeelding vergeten,zoals Descartes Jr dat doet:-( |
Citaat:
met 229.139 werkzoekenden zijn er voor elke vacature minstens 3.5 kandidatenDat is volgens jou "100% kans op werk". Waar heb jij leren rekenen? |
Met mijn ervaring moet ik al moeite doen om geen andere job te vinden binnen een week.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We weten ook niet of alle vacatures openstaande jobs zijn. |
Citaat:
Vooral zij, die wél solliciteren.... |
Citaat:
1 Maddoxen 2 de algemene werkzoekenden-populatie:lol::lol::lol: |
Citaat:
Ik noem er een ander: armoedegrens: 300€:lol::lol::lol: |
Kans op werk in onze sector (na omscholing) 99% (alle soorten diploma's, fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden).
plakkers, tapijtleggers, schilders, calculators, projectleiders, projectmanagers,... |
Citaat:
Een algemeen gemiddelde hardmaken is makkelijk. Specifieke bestaan niet |
De enige 2 weken in m'n leven dat ik werkloos ben geweest, waren toen ik net afzwaaide van den ABL en mezelf op een vakantie trakteerde, hoewel ik al van dag 1 na m'n afzwaai ergens kon beginnen.
Nadien nooit meer een dag gedopt. Wie wil werken, vind werk, punt uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen zijn toch wel dur de comprenure.
Als de statistieke kans op werk nu 10% is... Maar nee, de natte vinger zegt meer:-( Of de gehanteerde ideologie |
Citaat:
Dan vraag ik mij af hoeveel échte werklozen er zouden zijn, mocht er geen werklozensteun bestaan. Zijn daar geen statistieken van ? |
Citaat:
In alle kapitalistische landen zorgen ze zorgvuldig voor, de wervingsreserve in leven te houden, zij het op de rand. Nog het minst in de VS, maar daar hebben ze meer gevangenissen dan bij ons. ik geloof dat daar 30% van de actieve jeugd tussen 22 en 40 in zit . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be