![]() |
Oproep aan Kris Peeters en co: Stap over naar Nva.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/op...0023405100.htm
Het regent politieke berichten de dagen rondom kerstmis. Eerst het bericht dat Di Rupo vlaanderen zoveel mogelijk wilt kennen, daarna de aanval op Nva en nu weer dit. Partijgenoten van cd&v worden door een zakenman (Jan Rogiers) opgeroepen om over te stappen naar een partij met de zuiverste vlaamse lijn, genaamde de nva. Is dit soms al een poging van Di Rupo om de nva af te blokken?? Wel, dan is hij al zéééér goed bezig. (sarcasme) :rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
|
Van Cauwelaert is weer aan 't spinnen...
|
Veel zal er niet van komen. Al heeft de man wel gelijk dat je als Vlaamsgezinde niets meer te zoeken hebt bij de CD&V.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar afijn, ik ben toch ook voorstander van een grondige herschikking. Een afscheuring van een Vlaamse vleugel van de CD&V zie ik nog niet zo gauw zitten. Spijtig. Maar een aantal lokale actieven ... dat wel. Desnoods in een losser kartelverband op lokaal niveau ... bla bla ... (vb.: wat blijft: de nva trekt liefst op zoveel mogelijk plaatsen volledig autonoom, ttz zonder kartel met een andere politieke partij, naar de kiezer. Een soort van samenwerking met een politieke entiteit die geen partij is, kan daarentegen wel, indien de programma's en politieke voorkeuren enz. daartoe geschikt lijken ....) Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam. |
Citaat:
![]() Goed idee. Ik hoop dat Kris Peeters niet te lang wacht met zijn beslissing om over te stappen naar N-VA ;-) |
Dat soort overstappen is natuurlijk de eerste stap naar de neergang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maak u dus niet te veel zorgen over wat de militanten vinden. Vandaar dat ik dat allemaal niet zo erg vind, dat er veel mensen overkomen. Dat is logisch, wanneer de partij zo groeit. Zolang zij zich schikken in de partijlijn en zich houden aan wat de middenkaders hun oplegt, is er geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Partei ist Bart, so wie Bart die Partei ist ....sieg h**l x 3:hitler::vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be