![]() |
Vlaanderen gaat voor eigen internetextensie
http://www.gva.be/nieuws/media-en-cu...=all#rcomments
Positief: zet Vlaanderen (in de extensie zelf) mee op wereldkaart Negatief: lange extensie Citaat:
|
Men heeft er wel mee gewacht tot er een federale regering was, aangezien het politiek nogal gevoelig lag en het voor sommigen als een stap in de richting naar een onafankelijk Vlaanderen kon gezien worden. Dit terwijl men in Vlaanderen zich met de Wallobrux gemeenschap tevreden moest stellen.
|
compleet belachelijk argument dat .vl of .vla niet duidelijk is. Dat is toch even duidelijk als .be, .nl of .de?
|
Citaat:
Zie hieronder |
Volgens dat artikel hebben ze ".vlaanderen" als extensie aangevraagd. Ik vraag me af wie zo een lange internetextensie handig vind.
Ik vraag me trouwens af wat de meerwaarde van die extensie is. Hoeveel mensen kennen '.tk' , en hoeveel meerwaarde heeft dat voor dat land opgebracht? |
Citaat:
|
*Zucht*. Welke idioot wilt er nu een website waarvan de TLD langer is dan de websitenaam zelf. Als het '.vl', 'vla' of '.fl' was zou ik er volledig achter staan.
|
Citaat:
Wat we zelf doen, doen we beter...:-( |
Citaat:
|
Dat er zolang geen Vlaamse extensie bestond, hoe moet je dat betitelen?:-(
|
Citaat:
Ik vraag me af waarvoor zo'n extentie nodig is. Be is toch goed? En als er dan toch een Vlaamse 'code' komt prefereer ik voor ".vl" |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in hoe men met bv .vla Vlaanderen op de wereldkaart zou zetten. Eerder het tegendeel is waar. Mere dan 2 letters wil zeggen dat het de waarde heeft van een consumentenproduct. Ttz iets dat komt en verdwijnt gelijk de patatten. |
Citaat:
|
[quote=eno2;5891226]
Citaat:
|
Citaat:
Onze gevoeligheden liggen tever uiteen Ik hou het bij een 1 voorbeeld Ik zoek dikwijls iets over België op in het Frans Omdat ik daarmee al de zoekresultaten van Nederland ontloop waar ik niks mee ben Als de extensie Vlaanderen bestaat zal ik dat afzonderlijk kunnen googelen |
als we er francofonen mee op hun paard kunnen krijgen is het zijn geld waard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
.vl krijgen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be