Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Adoptie voor kroonprins Di Rupo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165398)

Effect 27 december 2011 19:51

Adoptie voor kroonprins Di Rupo

Voor wanneer is de adoptie van Di Rupo door Albert I gepland? Immers de redder des vaderlands verdient niet meer dan het kroonprinsschap.

For the love of god, verwijder deze belachelijke topics en ban illuminatus, system, het oosten en 4xe6

Illuminatus 27 december 2011 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5891326)
Voor wanneer is de adoptie van Di Rupo door Albert I gepland? Immers de redder des vaderlands verdient niet meer dan het kroonprinsschap.

For the love of god, verwijder deze belachelijke topics en ban illuminatus, system, het oosten en 4xe6

Voil�*, de cencuur op volle toeren : staat het ons niet aan, dan maar bannen...Uw masker valt kryptofacisten:evil:

bgf324 27 december 2011 19:53

Kryptofacisme :cheer:

Effect 27 december 2011 20:00

Geen censuur, enkel het bannen van duidelijke trolls en dubbelnicks om een gezonde discussie opnieuw mogelijk te maken. Niet-trollende belgicisten zijn welkom.

Bokkenreyder 27 december 2011 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5891363)
Geen censuur, enkel het bannen van duidelijke trolls en dubbelnicks om een gezonde discussie opnieuw mogelijk te maken. Niet-trollende belgicisten zijn welkom.

Maar die hebben dan nauwelijks argumenten. Trouwens de andere, de trollende belgicisten ook niet! :evil:

Maxime de Bourgogne 29 december 2011 04:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 5891334)
Voil�*, de cencuur op volle toeren : staat het ons niet aan, dan maar bannen...Uw masker valt kryptofacisten:evil:

Le flamingant sans masque!

Uit steun uit protest: ²

Maxime de Bourgogne 29 december 2011 04:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5891367)
Maar die hebben dan nauwelijks argumenten. Trouwens de andere, de trollende belgicisten ook niet! :evil:

Souvent ik moet mij ook hetzelfde vraag, je me demande la m^eme chose, over de flamingants dan.

Uw antwoorden zijn par exemple regelmatig doorgebacond te compareren met rauwe slogantaal uit een VNV pamphlette.

job 29 december 2011 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5891326)

2

job 29 december 2011 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime de Bourgogne (Bericht 5894329)
Souvent ik moet mij ook hetzelfde vraag, je me demande la m^eme chose, over de flamingants dan.

Uw antwoorden zijn par exemple regelmatig doorgebacond te compareren met rauwe slogantaal uit een VNV pamphlette.

Hilarisch !
...doorspekt...

Goed bezig !
Nog meer van dat !

Je bent grappig.

Pinda 29 december 2011 09:31

Citaat:

Is een cordon sanitaire niet het zelfde in uw ogen?. :?

Albrecht 29 december 2011 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5891367)

Moet jij zeggen... :-D

Bokkenreyder 29 december 2011 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5894692)
Moet jij zeggen... :-D

Jij moet leren lezen. ik ben ten eerste al geen belgicist...

En ten tweede ik begrijp heel goed waarom jij in een andere draad tegengestemd hebt om trols te bannen. Je kunt er namelijk niet voor kiezen jezelf uit te sluiten! :twisted: :roll:

Jakko 29 december 2011 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 5894502)
Hilarisch !
...doorspekt...

Goed bezig !
Nog meer van dat !

Je bent grappig.

pamphlette:oops:

Albrecht 29 december 2011 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5894724)
Jij moet leren lezen. ik ben ten eerste al geen belgicist...

"argumenten"
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5894724)
En ten tweede ik begrijp heel goed waarom jij in een andere draad tegengestemd hebt om trols te bannen. Je kunt er namelijk niet voor kiezen jezelf uit te sluiten! :twisted: :roll:

Nee, om een hele andere reden. Een deel van hen zijn geen trollen, de draadstarter is zelf een trol, ...

Jij daarentegen... echter vind ik je niet storend genoeg om verbannen te worden. Ik denk ook dat je echt zo bent. Ik hoop dat je kan fungeren als een waarschuwing voor gewone flaminganten.

stuyckp 29 december 2011 12:12

effect is geen trol, dat zul je toch moeten aantonen voor mij hoor ?

Effect 29 december 2011 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5894845)
"argumenten"
Nee, om een hele andere reden. Een deel van hen zijn geen trollen, de draadstarter is zelf een trol, ...

Jij daarentegen... echter vind ik je niet storend genoeg om verbannen te worden. Ik denk ook dat je echt zo bent. Ik hoop dat je kan fungeren als een waarschuwing voor gewone flaminganten.

Ben ik niet, anders zou ik me niet zo storen aan trolls. Je kan me ook in geen enkele van mijn posts betrappen op demagogie, onjuiste argumenten of gescheld (tenzij satirisch als antwoord op gescheld). De enige keren dat ik expliciet word is wanneer een troll voor de tigste keer geldige en met gerespecteerde artikels gestaafde argumenten met een handgebaar van tafel veegt, of wetenschappelijk weerlegde argumenten blijft aanvoeren. Cirkeldiscussies zijn vermoeiend en daar heb ik geen zin in aangezien een gezonde forumdiscussie nog altijd een vorm van ontspanning is voor mij. mvg.

stuyckp 29 december 2011 12:13

1 draad over deze topic was wel voldoende lijkt me.
Je gaat jezelf in de problemen werken.

stuyckp 29 december 2011 12:15

Citaat:

Die onzin van u van deze week was dat geen getrol misschien ?
U verdient die ban dubbel en dik.

Effect 29 december 2011 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5894865)
1 draad over deze topic was wel voldoende lijkt me.
Je gaat jezelf in de problemen werken.

Weet ik maar ik eis even aandacht op. Zodra het probleem verholpen is zijn deze threads niet meer nodig en kan het forum terug op adem komen. Voor de moderatie ook handig daar ze een stuk minder reports hoeven te verwerken na een massaban.

Bokkenreyder 29 december 2011 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5894845)
"argumenten"

Kun je dat even uitwerken, want ik heb niet de pretentie om dat te zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be