![]() |
Bier vanaf volgend jaar 6% duurder
Vanaf volgend jaar zou het bier dat je in de supermarkt koopt 6% duurder worden.
Het zou, naar ik begrepen heb, enkel om de producten van In Bev gaan. http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...permarkt.dhtml Goed gezien. Allemaal dan maar aan den Duvel? LOL |
Citaat:
Geen Braziliaanse vuiligheid meer. |
ik brouw zelf mijn bier. Daarnet nog een grote fles soldaat gemaakt
|
Als ze de prijzen willen verhogen is dat hun goed recht, ik lig daar niet van wakker. Wel zie ik ze een argument aanhalen dat frietkotuitbaters ook steeds aanhalen als ze hun stijgende prijzen willen verdedigen:
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn veel meer biersoorten in de handel te verkrijgen hoor. Jammer dat na inbev...en maes:-(... meestal ook andere bieren duurder worden. Mss zou het beter zijn als de consument volle bak (:-D) andere bieren en pilsen leert drinken. Zo kunnen die brouwers hun bieren tenminste nog betaalbaar houden. Dan kan inbev z'n spullen erlders gaan verhogen. |
Och, 't is den Inbev maar. Geen reden tot "paniek". Misschien zet het er mensen toe aan eindelijk eens bier te kopen in plaats van die rommel.
|
Haha! Toffe reacties!
Ik dronk het zowieso al niet! Duvel Lovers are better Lovers! he!? |
Citaat:
|
Citaat:
Testen, proeven, beoordelen....en aanprijzen uiteraard. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Moortgat volgt trouwens evenzeer en ook de rest zal zich niet inhouden. Waarom zouden ze ook als er al een index van 3-4% staat aan te komen. Men zou eigenlijk de marges die distributeurs daar op pakken eens moeten publiceren :-D |
Citaat:
Eindelijk iets dat de Vlaming mss kan motiveren om op te komen tegen héél de nest... z'n bier... :? |
Goed bezig. Bier boycotten :o
Water drinken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be