![]() |
Spamdraden sluiten.
Oké, goed dat de mods dat doen, maar waarom al die gesloten draden in k&k dumpen?
Is het niet handiger om ze gewoon te verwijderen? Of ze ergens in het archief op te bergen moest u ze nog nodig hebben... Redelijk onoverzichtelijk zo... Citaat:
Zowieso, draadjes vanuit de bovenste subfora dumpen in k&k kan enkel negatief zijn voor de goede sfeer en brengt de ruzies van daar mee naar de ontspanningsruimte... :evil: |
Citaat:
2 De problematiek van het verplaatsen van draden die niet ernstig genoeg gevonden worden naar K&K is al grondig besproken (en verworpen) na een identiek bezwaar van Van Maerlandt in een andere draad in Suggesties, recentelijk. Deze draad mag dus ook gesloten worden als dubbelop. |
Citaat:
Ik heb het over deze gebeurtenis waarbij in één klap een dozijn draden (of meer) in k&k gezet worden, niet over een occasionele draad van u (of een ander) die er al eens terechtkomt... Geen dubbeltopic dus... |
Citaat:
Ik weet niet wat Mod hier nu gedaan heeft maar de problematiek lijkt mij algemeen en dezelfde en ongewijzigd. Ze zien K&K als een gerieflijke uitwijkmogelijkheid en ik vind dat terecht. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be