![]() |
Drie Rotselaarse N-VA-functionarissen stappen uit de partij
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111227_173
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat voor zever?
De huidige coalitie heeft toch niks te maken met de coalitievorming na de verkiezingen? In de huidige coalitie worden de eventuele kartelafspraken nageleefd. Daarna is het ieder voor zich? |
Weet iemand eigenlijk of het normaal is dat er zoveel bericht wordt over gemeenteraadsverkiezingen op nationaal niveau? Zes jaar geleden heb ik dat politiek niet bewust meegemaakt, dus ik kan niet vergelijken. Ik zou verwachten dat hierover veel minder bericht wordt in het nationaal nieuws. Ik denk dat quasi niemand (buiten de Rotselaars) die dit bericht in de krant gaat lezen, gaat weten wie die drie functionarissen zijn...
|
Ze riskeren hun postje kwijt te raken en zoeken dus een "sociale partij".
Ironisch. |
Citaat:
Het gaat hier inderdaad over kleine vissen, maar ik denk dat de kranten dit ook opnemen omdat het om N-VA-functionarissen gaat. |
Citaat:
Toen LDD en VB opkwamen én uiteenbrokkelden zag je gelijkaardige berichtgeving. Onder klassieke partijen is er veel minder "beweging" natuurlijk. Dan moet je al een kopstuk zijn (ie: in die mate hoog dat je post snel bedreigd is). |
Citaat:
In ieder geval, ik zou de reden niet zoeken bij het feit dat het NVA functionarissen zijn (of beter: waren). |
Citaat:
|
Citaat:
Arm N-VA....... |
Citaat:
|
Citaat:
Regeren. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...70&postcount=9 |
Citaat:
N-VA pardoes de berg af...... |
die drie mogen gerust vertrekken. Ze kiezen hun postje boven de partijlijn en weigeren zich neer te leggen bij de beslissing van het democratisch verkozen bestuur.
Als ze hun postje verkiezen boven de partij, zijn ze idd misschien beter af bij cd&v :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotselaar? Dan stinkt het per definitie. 8-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be