![]() |
Vandelanotte en de bierprijs
Proest
Alles wordt duurder. De broodprijzen zijn los gelaten, de energieprijzen vliegen door het dak (vooral als dat slecht geïsoleerd is), de banken verhogen hun prijzen, ... en Vandelanotte zal zijn best eens gaan doen om de bierprijs binnen de perken te houden ... :-( Kappersfederatie mag op tv komen lage prijzen aanklagen en geeft richtprijzen en niemand beweegt. Gatz moet uit zijn sloefen schieten om prijsafspraken te ontkennen. Soms begrijpt een mens er toch geen klote van. |
Doet me eigenlijk denken aan Verhofstad met zijn plaatjesboek van hem met bekende mensen uit de grote wereld die hij uitgaf net voor de verkiezingen. Die twee hebben teveel samengewerkt en denken dat wij allemaal analfabeten zijn die nog in de middeleeuwen leven, opkijken naar zijne majesteit de koning en leven op bier.
|
Citaat:
|
Pff .. bier, brood en Lotto ... en dan zie je Vandelanotte opveren voor zijn volk dat hij eerst mateloos beloog met zijn hokus-pokus-Zilverfonds, wat uiteindelijk een lege doos bleek. Zoals reeds lang voorspeld door intelligente mensen zoals Roland Duchatelet, hierin gevolgd door NVA.
You can lead a horse to the water. But you cannot force it to drink lies ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals ze ongehoord en ongekend veel miljarden pompen in privé-bedrijven (banken) om ze te redden. Stel dat de mensen ipv meer te betalen voor hun alcohol, zouden stoppen met alcohol te verbruiken... of alternatieven voor alcohol vinden. Wat gaat men d�*n moeten doen? think. |
Citaat:
|
Citaat:
Want stel -en zéker nu er door de crisis meer armen gaan zijn of toch bijkomen- dat de armen eens echt zouden gaan mopperen en met veel worden... |
Citaat:
Ondanks het gemiddelde opleidingsniveau zijn we een hoop zombies die zich dagelijks door het drukke verkeer wringen, hun betekinsloze job uitvoeren om dan 's avonds voor den TV de voetbal te volgen met een of meerdere biertjes en/of op het cafe de wereldprolemen zitten op te lossen. Moderne brood en spelen dus maar geen meter vrijer dan voordien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarden en normen.
De waarden voor de belastingbetaler stijgen, de normen voor kapitaal en politici dalen. |
Citaat:
|
Citaat:
die gaan van 12% btw naar 21%. als ik me niet vergis, want in die hele rits die duurder wordt, kan je je wel eens missen. Maar rekenen er maar niet teveel op dat die niet duurder zou worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze maar opletten wat ze uitsteken want TV staat bij mij op zowat Nr1 om de deur uit te vliegen. Met het internet hebben we meer dan genoeg om de echt interessante dingen te kunnen blijven volgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be