Maxime de Bourgogne |
29 december 2011 10:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
(Bericht 5894595)
We hebben:
- een belgicist met een handvol dubbelnicks. We weten allemaal welke de dubbelnicks zijn van een bepaalde belgicist wegens gelijklopende argumentatiestijl en vrijwel identieke scheldwoorden. In sommige gevallen versprak hij zich zelfs in de verkeerde persoon wanneer hij zichzelf quote.
- Een "bourgois" "nederlandstalige" "belgicist" die noch correct frans, noch correct nederlands typet. Overduidelijk een satirenick van een flamingant voor wie het allemaal te gortig wordt met eerstgenoemde.
- Een "verlichte" belgicist die eveneens overduidelijk een flamingante satiretroll is
- Ikzelf heb een satairenick gemaakt genaamd ViveLaWalgique alhoewel ik geen zin/tijd heb deze uit te spelen.
Dit is enkel in het staatshervorming en binnenlandforum.
- In levensbeschouwing zitten enkele personen waarvan ik niet weet of ze trollen dan wel oprecht denken dat ze JC of een of andere apostel-brievenschrijver zijn. Deze personen weigeren te reageren op vrijwel alle atheïsten met argumenten en verzieken iedere discussie door spammen en niet antwoorden.
- De verzuurde oude man zou ik niet bannen, hij is oprecht maar is geneukt door het system. Hij brengt een eerlijk en oprecht perspectief, ondanks dat ik het niet met hem eens ben.
ViveLaBelgique zelf is volgens mij geen troll maar gewoon oprecht in zijn eigen manier. De echte trolls noem ik niet bij naam, we weten allemaal wie ze zijn. Tijd voor een opkuisactie?
|
U doelt hier de zeker op moi en ik neem daar notie van. Ik zek U dit: wie geeft u de rol gegeef van adviseur van de moderateur?
Ten eerste verstaat u me, en hetgeen ik schreef was inhoudelijk. Daarnaast is het al voorgekoom dat er in patois dialect gepost wordt, of overmatig engelse woord gebruik, als men de boodskap kan overbreng dat is de function van taal als communicatiemiddel n'est-ce pas?
Alsook gij noemt mij vals maar wie geeft U die zekerheid? Gij noemt mij "overduidelijk een satirenick van een flamingant voor wie het allemaal te gortig wordt met eerstgenoemde", hebt gij daar een nacht over liggen peins misschien? U zit er totaal naast. Houdt U er rekening mee dat mensen als Codfried en Harriechristus, hou absurd ze U ook overkoom, zichzelf en hun werk aux sérieux neem.
Ga jij dat gaan censureer en op welke grond mijn jonge vriend?
Trouwens het lijkt me dat uw wereldbeeld erg nauw is en zeer gepolariseerd (flaminganten vs. belgicisten). Ik kan U de advies geef eens wat meer buiten te koom.
Alsook, verkeerde subforum
|