![]() |
Turks leger moordt Koerdisch dorp uit.
Premier Erdogan van Turkije leest graag de rest van de wereld de les.
Zou eigenlijk eerst eens zelf naar Den Haag mogen om zich te verantwoorden voor zijn misdaden. Citaat:
|
Ik heb het daarstraks ook gelezen, ja... :evil:
:cheer: Vrijheid voor Koerdistan! Vecht terug! :cheer: ![]() |
Het blijkt een vergissing te zijn.
http://www.nu.nl/buitenland/2703527/...ergissing.html |
Waarom is die belachelijke overdrijving in de titel van de openingspost nu weer nodig? Dat slaat nergens op. Wat echt gebeurt s lijkt meer dan erg genoeg.
|
Citaat:
|
Trieste zaak. Nog een geluk dat Antoons grote vrienden bij de NAVO nooit zulke 'vergissingen' maken. Ik ben het wel met hem eens dat de staatshoofden die zich met dergelijke ongein inlaten inderdaad achter de tralies horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is weer zo'n PIL-bericht waar niets tegen te ondernemen valt |
Citaat:
|
Citaat:
In war as in war goes Burgers ombrengen => oorlogsmisdaad of terrorisme Dit was een vergissing |
Citaat:
|
Leve de Koerden
|
Citaat:
Vanaf het moment dat ze zeggen dat het per ongeluk was, niet zo bedoeld, vanaf dan is 't letterlijk 'ok'. En kraait er geen haan meer naar, laat staan dat ze schuldigen gaan zoeken of bestraffen. |
Een paar smokkelaars zijn neergeschoten.
Et alors? |
Citaat:
Vlaanderen heeft ook nooit echt bestaan. Schotland heeft ook nooit echt bestaan. , ... |
Citaat:
|
Citaat:
Realiteit is, onze grote denkers annex beleidsmensen, hebben dat niet voorzien. Dus, gebeurt er aan dit soort toestanden, niks, nul de botten. Je zal maar als Koerd geboren worden, zeg ik dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Deal? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be