![]() |
hoe reist mijn geld?
http://www.eurobilltracker.com/
schrijf je in, breng de serie en printnummers van je briefjes in en.... wie weet komt je geld in handen van een medelid dat ook de informatie doorgeeft. Veel spannende uurtjes! |
Wat is dat nu weer voor iets?
|
Ik weet al waar m'n geld is........ Bij de belastingsdienst...:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat bestaat al 10 jaar.
|
Citaat:
Allez ja, niet al mijn geld zit bij de belastingen :cheer: Ook nog in het boetefonds :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessanter zou zijn eens gedetailleerd na te gaan hoeveel sporen van fecaliën, bacteriën en ziektekiemen er op die briefjes zit.
|
Citaat:
|
Heb ooit een populair wetenschappelijk boek over psychologie gelezen waarin veel experimenten gedaan werden aan de hand van twee zulke sites (euro's en dollars). Was reuze interessant maar ben er desondanks weeral alles over vergeten. :-(
Om maar te zeggen dat daar tijd in steken een grote bijdrage is aan de mensheid. :cheer: |
Citaat:
Dat bestaat idd al jaren en is de laatste tijd meer dood aan't bloeden dan wat anders vrees ik want in tegenstelling tot vroeger hoor je er niet veel meer van. Maar kom, ieder zijn hobby natuurlijk. Vroeger was nick hier op het forum daar ook nogal druk mee bezig herinner ik me. Ik bezorgde hem ooit nummers van biljetten die ik in het buitenland verkregen had, maar vraag me nu niet meer waarom... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be