![]() |
Media aandacht voor oorlog tussen moslimgroeperingen onderling.
Waarom wordt er dagelijks in ons nieuws zo veel zendtijd gespendeerd aan oorlog , en geweld tussen moslimgroeperingen onderling .
Ik denk dat heel veel mensen dat heel erg beu zijn en dat dit negativisme alleen maar leidt tot meer haat. of is dit propaganda voor de wapenindustrie ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wat kan mij dat schelen dat ze elkaar daar verrot slaan , of ze zullen het wel afleren of zich door hun idiote agresiviteit blijven isoleren . |
Citaat:
|
Citaat:
De rest , dat is oorlog voor de olie. Voor geld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest mijn beste is een even groot of groter probleem. Hoeveel mensen moeten er nog sneuvelen onder zionistisch en Amerikaans bewind? Als je alle moorden gaat optellen zul je snel merken dat niemand kan tippen aan de monsters van de USA en Israël. Maar zoals ik al zei, mensen die dit wensen te ontkennen zijn niet goed snik en hebben geen besef van de realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je U voor stellen wat er met het westen gebeurt indien de islamistische vertersbaasjes meer militaire macht en armslag zouden krijgen ? Ik denk als deze schietgrage kerels de overmacht krijgen , dat de overheersing van moslims heel nabij is . |
We mogen toch niet het financiele plaatje uit het oog verliezen bij oorlog, of vermeende oorlog situatie.
Hoe gaat dat? Boss mister minister weet ik veel heeft x zoveel aandelen in een bedrijf die de catering voorziet van al die soldaten, een ander x zoveel aandelen in voertuigen en noem maar op. Dus ieder bordje aan de soldaat voorgeschoteld brengt x zoveel dollarcent op aan betrreffende. Nu veel schoteltjes hebben 2 bordjes nodig hé? Dus x zoveel centjes x 2. En dat is oorlog heden ten dage. Een rekensom. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voorkomen van tegenspraak door de tegenstander als incapabel af te schilderen. "Ieder weldenkend mens zal het ermee eens zijn dat..." De opzet is om tegenstanders ervan te weerhouden het standpunt tegen te spreken, doordat de opponent impliciet zou toegeven geen weldenkend mens te zijn". Heb je er zo nog meer? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be