Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wanneer krijgen we Phillipe I? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165550)

jOOSt 31 december 2011 01:20

Wanneer krijgen we Phillipe I?

Het heeft even mogen duren, maar we hebben dan toch eindelijk een federale regering. Mooi zo. Anyway..volgens mij heeft de N-VA zich terug getrokken toen koning Albert het nog een keer over zijn opvolging had. Een opvolging in een nabije toekomst! Zeg nu zelf, Vlaams-Nationalisten houden het al 180 jaar vol...een jaartje erbij om de kers op de taart te zien, m.a.w. Flipper baas van het Belgisch circus, dat moet toch kunnen of niet? Maar wanneer wordt het baasje nu écht baas, want in lang wachten heb ik ook geen zin.

maddox 31 december 2011 05:32

Niet, ik denk dat het koningshuis en hun lakeien nog eerder de Special Effects mensen van Weta Works, Industrial Light and Magic en Disney inhuren om van Koning Albert II een goeie animatronics pop te maken, dan Philip den Taaie de plak te laten zwaaien.

Scherven A. Mok 31 december 2011 10:13

Hopelijk nooit ende nimmer.

Sköll 31 december 2011 10:52

Who cares.Royalty is precies poppenkast.

bgf324 31 december 2011 11:20

Hoe sneller hoe beter. Hoe meer ogen dan open gaan, hoe beter.

Albrecht 31 december 2011 11:36

Ik weet niet wat iedereen zo tegen Filip heeft. Hij is de eerste van de Koninklijke familie die een universitair diploma haalt, tegen de wil van zijn ouders en diens begeleiders. (Heel wat anders dan dat verhaaltje van "Filip kan niet zonder begeleiding functioneren" dat roddeljournalisten construeren)

Henri1 31 december 2011 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5899153)
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Filip heeft. Hij is de eerste van de Koninklijke familie die een universitair diploma haalt, tegen de wil van zijn ouders en diens begeleiders. (Heel wat anders dan dat verhaaltje van "Filip kan niet zonder begeleiding functioneren" dat roddeljournalisten construeren)

Hij was ook piloot in het leger.
Hij parkeerde menig Fouga Magister in het korenveld.

speurneus 31 december 2011 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5899182)
Hij was ook piloot in het leger.
Hij parkeerde menig Fouga Magister in het korenveld.

Zolang hij zijn heli maar niet in mijn tuin laat vallen ben ik al lang tevreden.

Cynara Cardunculus 31 december 2011 12:11

Stel je gewoon even voor dat ze hem vlak voor de volgende federale verkiezingen op de troon zetten......

maddox 31 december 2011 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5899153)
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Filip heeft. Hij is de eerste van de Koninklijke familie die een universitair diploma haalt,

Universitair diploma krijgt of koopt bedoeld U.
Citaat:

tegen de wil van zijn ouders en diens begeleiders.
Ook dat is niet meer dan een bewering van U.
Citaat:

(Heel wat anders dan dat verhaaltje van "Filip kan niet zonder begeleiding functioneren" dat roddeljournalisten construeren)
Hebt U die koude vis met lege blik al eens gesproken?

guido 007 31 december 2011 12:35

Phillipe den Taaie
Is nog niet zo'n kwaaie.
Zijn grote droom
is de Belgische troon.

graaf de bethune 31 december 2011 12:36

Ik heb een tijdje gedacht dat Albert zou aftreden of dit zou aankondigen van zodra er een federale regering zou zijn. Maar nu denk ik dat Albert aanblijft tot hij sterft, wetende dat Filip dan wel moet overnemen maar dan moet hij het tenminste niet meer meemaken als Filip samen met Belgie den dieperik ingaat. Dus maw, Albert for life. En ja, voor ik het vergeet, namens de koninklijke familie hartelijk dank aan alle belastingbetalers op dit forum om de komende jaren verder mee te betalen aan de dotaties die ze zo hard van doen hebben. En aan de ratten van de pers zou ik willen zeggen, laat Laurent met rust. Hij werkt zeer hard voor zijn 300000euro en dat hij daarbij in zijn jeugd links en rechts wat vrouwen op tijd en stond een ouderwets pakske slaag gegeven heeft zijn jullie zaken niet.Vive le roi, Vive la reine en X11.

Albrecht 31 december 2011 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5899293)
Universitair diploma krijgt of koopt bedoeld U.

Kun je die insinuatie staven?

Citaat:

Ook dat is niet meer dan een bewering van U.
Nee, helemaal niet. http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=471IIG34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5899293)
Hebt U die koude vis met lege blik al eens gesproken?

Jij insinueert dingen, dus je moet ze ook kunnen staven.

Cynara Cardunculus 31 december 2011 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5899398)
Kun je die insinuatie staven?

8-) heeft hij zelfs geen eredoctoraat of zoiets? in wiskunde?

http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I

Albrecht 31 december 2011 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5899411)
8-) heeft hij zelfs geen eredoctoraat of zoiets? in wiskunde?

http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I

Ik heb het over zijn master in de politieke wetenschappen. Dat heeft weinig te maken met wiskunde, en helemaal niets met een verspreking in een voor hem vreemde taal.

Kardinaal Cardijn sprak ook eens over miljoenen en miljoenen Luxemburgers, en die belandde op nr. 23 in onze verkiezing voor Grootste Belg.

Cynara Cardunculus 31 december 2011 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5899421)
Ik heb het over zijn master in de politieke wetenschappen. Dat heeft weinig te maken met wiskunde, en helemaal niets met een verspreking in een voor hem vreemde taal.

de taal van +60% van zijn mogelijk toekomstige onderdanen? een VREEMDE taal?

Albrecht 31 december 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5899459)

Tja, de adel sprak altijd Frans. Zelfs het Nederlands koningshuis heeft lange tijd Frans gesproken.

En Filip kan toch een stuk beter Nederlands dan Di Rupo...

Cynara Cardunculus 31 december 2011 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5899490)
Tja, de adel sprak altijd Frans. Zelfs het Nederlands koningshuis heeft lange tijd Frans gesproken.

En Filip kan toch een stuk beter Nederlands dan Di Rupo...

La rupette is dan ook geen ROI héin.

en Maxima kon op twee maanden verdomd beter Nederlands dan al onze koninginnen en prinsessen samen.

Albrecht 31 december 2011 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5899503)
La rupette is dan ook geen ROI héin.

Filip is ook geen koning. Hij spreekt gewoon stotterend.

Was daar geen film van? The King's Speech? :-P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5899503)
Maxima kon op twee maanden verdomd beter Nederlands dan al onze koninginnen en prinsessen samen.

Allemaal subjectieve beoordelingen, feitelijk. We zullen ze allemaal eens een taaltest laten afnemen.

Trouwens, hoe zit het dan met onze koninginnen, die moesten allemaal én Frans én Nederlands leren.

daiwa 31 december 2011 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5899459)

Voor die parasieten uit Laken is Nederlands inderdaad een vreemde taal.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be