![]() |
Happy 2012
Alvast een spetterend nieuw jaar iedereen,met veel geluk,hopen geld,kasbons,een erfeniske links of rechts,gratis naft/diesel,belastings afschaffingen,dat er hopen cheques (aan toonder) per ongeluk in je brievenbus mogen vallen,-99% happy hours in alle supermarkten,zatte gewillige vrouwen/mannen die zich naakt komen aanbieden op alle uren van de dag,dat de perso(o)n(en) die je haat eindelijk onder ...een vurige meteoriet mogen bedolven worden,dat je penis (of borsten) plots spectaculair in omvang mag toenemen),dat je plots weer in de kleren past van toen je nog een bakvis was,enz enz.....kortom.....een bruisend ,spetterend en te zot 2012 gewenst aan al mijn medeforumers, met de nadruk op al.
Geniet van het eindejaar en hou het veilig. CU next year xxxx |
Thread heeft niet veel succes .... allemaal kerst- en nieuwjaarsmoeheid ;-)
|
Ook voor jou, een gezegend en mooi nieuwjaar!
|
F_V las,
Gewillige vrouwen (zelfs zonder te stouwen). Kleren waar we terug in kunnen (de te groot gekochte). Goede voornemens, minder drinken dus (surtout den dag erna) Hmm Ik kruip ook in mijnen tram. Ne gelukkige, veel SSS'kes (seks, senten, ssssfrieten (zei de slisser, die heeft dat wijf met die draculatanden van de labologie binnen gedaan)) |
click da pic:
|
Beste wensen.
Veel geluk in 2012 en een goede gezondheid voor iedereen ** Mogen je politieke wensen uitkomen in 2012 (of 2013 of 2014 of ...) ![]() ** geen prostaat en zo van die dingen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch een zalig 2012 toegewenst, hoor. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prettig Nieuwjaar allemaal!8-)
|
Citaat:
|
Van mij mag het gerust wat vooruitgaan, want ik ben één en ander van plan in 2012. ;-)
|
Citaat:
|
Aan iedereen behalve aan Dronkoers -we moeten hem gerust laten-:Ne gelukkige he mannen! Vrouwen uiteraard ook.:-)
Gelukkig Nieuwjaar . |
1 Bijlage(n)
Gelukkig Nieuwjaar iedereen !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be