![]() |
Renaat Vandenbroucke verlaat boos N-VA Torhout
Hup, hier is de volgende al.
Het begint meer en meer op een tendens te lijken. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tvandenbroucke |
Citaat:
Natuurlijk wordt zoiets uitvergroot als het over de N-VA gaat. |
Citaat:
|
bij de traditionelen zijn er al veel meer gaan lopen dan bij de n-va.
serieuze wishfull thinking van ons rikske den eerste |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Oei, ik moet mijzelf verbeteren, hij had wél een mooie plaats op de lijst gekregen, van lijstduwer. Het moest blijkbaar lijsttrekker zijn of niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zette zich jarenlang in zijn gemeente voor de partij, hielp de NVA daar mee uit de grond stampen, en wordt nu voor zijn diensten op een grove manier bedankt doordat een wildvreemde opportunist en overloper Pol Van Den Driessche door een ondankbare en medogenloze NVA naar voren wordt geschoven. Maar Vandenbroucke is de maar een van de eersten in een lange rij. Zeker weten. |
Citaat:
|
Citaat:
Tja. Blijkbaar zijn postjespakkers inderdaad niet welkom. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie vooralsnog geen problemen opduiken in Torhout. Ik hoop oprecht dat iedere N-VAer zich voor zijn gemeente inzet. En Pol Van den Driessche heeft ook veel historische boeken gelezen, een argument dat kan tellen, toch? N-VA Torhout alleen naar de kiezer |
Citaat:
|
Citaat:
En dit omdat hij het niet pikt dat de NVA een overloper naar voren schuift. Het kan verkeren zei Bredero. Of hoe sommigen wat krom is, proberen recht te praten in naam van een machtsgeile partij, de NVA. |
Citaat:
Ik wens hem geluk in een andere partij, Open-VLD bijvoorbeeld. |
Citaat:
De BV truc werd trouwens ingevoerd door de VLD. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be