![]() |
Oeps, we gaan wat gezaag van katholieken moeten aanhoren in 2012
De kaloten hebben onder hun kloten gekregen, van de grote voorzitter van hun Vereniging Met Winstgevend doel.
Lees maar: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111231_074 Paus hoopt op meer bekeringsijver in 2012 Ik verwittig ze: dat ze niet aan mijn oren komen zagen !! tekst voor als de link niet werkt: Citaat:
|
bennie katholiek , dus ....
|
Wees gerust, hier in Belgiƫ is voor de katholieken de Paus de voornaamste persona non grata.
De "traditionelere" kringen, die wel zouden luisteren, zijn veel te gesloten. |
Emperor Ratzi: Join the Dark Side! Let the dark side run to your veins, my new Sith-apprentices...
|
Ik ben daarstraks nog langs de parochiekerk geweest.
Moest wel: ze bouwden die naast de bakker. |
Ik ben het hier in de Bible Belt al wat gewoon dat men te pas en te onpas naar uw religie vraagt. Soms irritant en soms wel aandoenlijk grappig. Als zo'n tiep ongevraagd en onbevangen informeert bij welke kerk je bent en je antwoordt "geen enkele" dan is die oprechte en ongeveinsde verbazing soms echt wel om u een breuk te doen lachen.
|
Ik legde bij de fundamentalisten down under een paar keer uit wat ik verstond onder Thy shall not judge. Dat ze dus maar beter konden zwijgen. En dat deden ze dan ook.
Gij zult niet oordelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be