Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Belgi 0235 verkoopt alles aan Frankrijk . Geert Hoste (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165604)

Klarekijk 1 januari 2012 23:52

Belgi 0235 verkoopt alles aan Frankrijk . Geert Hoste

Geert Hoste heeft gelijk als hij steld dat onze politiekers alles verpatsen aan Frankrijk en wij enkel met lege schuldendozen achte blijven

subocaj 2 januari 2012 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5901752)
Geert Hoste heeft gelijk als hij stelt dat onze politici alles verpatsen aan Frankrijk en wij enkel met lege schulden dozen achter blijven

Verpatsen dan krijg je er nog iets voor terug.
Weggeven en dan nog voor 45 miljard garant staan en als beloning voor de grote winstmaker, een zeteltje in de OESO, om nog wat bezuinigingen en nieuwe belastingen op te leggen.

ViveLaBelgique 2 januari 2012 10:59

Geert Hoste is een stand up comedian. Die hebben altijd gelijk als ze succes hebben. Als ze geen succes hebben komen ze niet aan de bak.

Bart De Wever is nog veel succesvoller als stand up comedian maar dat is de schuld van het Vlaams Belang.

Pinda 2 januari 2012 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5902150)
Geert Hoste is een stand up comedian. Die hebben altijd gelijk als ze succes hebben. Als ze geen succes hebben komen ze niet aan de bak.

Bart De Wever is nog veel succesvoller als stand up comedian maar dat is de schuld van het Vlaams Belang.

Ik ga als Nederlander steeds meer berijpen waarom "Belgen" de b.u.b. niet serieus nemen. :lol:

Boduo 2 januari 2012 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5902150)

"De schuld" ???
Te d�*nken aan het VB !
:?

Randa 2 januari 2012 17:28

Ik ben niet zo'n fan van Geert Hoste, maar gisteren heeft hij dikwijls de nagel op de kop geslagen, ik denk niet dat we nog dikwijls een herhaling van hetgeen hij zei, zullen zien,
zeker niet nu er aan de top van de VRT een radikale belgicist staan,

De Informant 3 januari 2012 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 5903051)
Ik ben niet zo'n fan van Geert Hoste, maar gisteren heeft hij dikwijls de nagel op de kop geslagen, ik denk niet dat we nog dikwijls een herhaling van hetgeen hij zei, zullen zien,
zeker niet nu er aan de top van de VRT een radikale belgicist staan,

Hierin moet ik je volledig bijtreden
Zeker over de uitlatingen (verwijten) van onze Koning zijn abnormaal als uitzending voor een staatszender.
Hoste heeft in 30 min alles op tafel gesmeten waarover miljoenen Belgen al jaren zitten te mekkeren zonder resultaat.
Maar als ik mij niet vergis, was dit zijn laatste optreden toch ?

subocaj 3 januari 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Informant (Bericht 5903826)
Hierin moet ik je volledig bijtreden
Zeker over de uitlatingen (verwijten) van onze Koning zijn abnormaal als uitzending voor een staat zender.
Hoste heeft in 30 min alles op tafel gesmeten waarover miljoenen Belgen al jaren zitten te mekkeren zonder resultaat.
Maar als ik mij niet vergis, was dit zijn laatste optreden toch ?

Er zijn in de jaren zeventig redelijk veel uitzendingen geweest met kritiek op het toenmalig staatshoofd. De ouderen zullen zich Johan Anthierens nog herinneren, die Boudewijn geregeld op de korrel nam.
Gaat hij misschien de politiek in om wat leven in de brouwerij te brengen?
Zou de partij die hem binnenhaalt veel stemmen opbrengen is mijn vermoeden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be