Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Ik heb 15734 spullen in huis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165606)

Klarekijk 2 januari 2012 00:53

Ik heb 15734 spullen in huis

Een onderzoekster heeft een inventaris opgemaakt wat ze allemaal bezat en in lijstjes gevormt . ( Laatste nieuws van 31/12/2011 )
Leuk in het lijstje , mevrouw heeft 68 broeken )

Dat vind ik nog eens een onderzoek naar je eigen waanzinnig koopgedrag om te zien hoeveel nuteloze rommel je in huis haalt .

Maar slecht idee voor de economie denk ik . want dat zo je verdomt wel meer doen nadenken voor je koopt .

Leuk Idee . Koop maar alvast een nieuw PC program om je invenbtaris bij te houden

Is het nu echt wel crisis , of kopen we gewoon te veel ?

Albrecht 2 januari 2012 01:00

Simple living is een interessant concept...

eno2 2 januari 2012 02:18

Ik ben een asceet en bijna al mijn spullen zijn gehuurd behalve mijn laptop.
En 2 broeken
En toch zit ik in economie

AsGardSGO 2 januari 2012 02:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5901830)
Een onderzoekster heeft een inventaris opgemaakt wat ze allemaal bezat en in lijstjes gevormt . ( Laatste nieuws van 31/12/2011 )

Dat vind ik nog eens een onderzoek naar je eigen waanzinnig koopgedrag om te zien hoeveel nuteloze rommel je in huis haalt .

Maar slecht idee voor de economie denk ik . want dat zo je verdomt wel meer doen nadenken voor je koopt .

Leuk Idee . Koop maar alvast een nieuw PC program om je invenbtaris bij te houden

ER IS NIETS AAN DE HAND, BLIJF VERDER SHOPPEN (& sparen, beleggen, reizen, vreten, ...)!

patrickve 2 januari 2012 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5901830)

En daar betalen ze mensen voor ? :-D

eno2 2 januari 2012 11:22

Klarekijk
Citaat:

Ik heb 15734 spullen in huis
Ze zouden beter eens een onderzoek doen naar wat daklozen meezeulen.

Heel interessant voor de basis-economie.

Vuurwerk, waarschijnlijk:lol:

Klarekijk 3 januari 2012 00:12

Ik kreeg de deurwaarder over de vloer , en hij geloofde niet dat ik daar woonde . omdat het zo leeg was . Ik zei nee , ik hou van een modern leven , alles strack en veel ruimte .

eno2 3 januari 2012 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 5903753)
Ik kreeg de deurwaarder over de vloer , en hij geloofde niet dat ik daar woonde . omdat het zo leeg was . Ik zei nee , ik hou van een modern leven , alles strack en veel ruimte .

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be