Supe®Staaf |
2 januari 2012 11:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
(Bericht 5902167)
Hoste moet er maar eens aan denken ermee op te houden, want zijn grapjes worden voorspelbaar. Ik ben nu geen voorstander van de monarchie, maar altijd hetzelfde gezaag over de koning en prins Filip, enz, die hebben we nu wel gehad. Dat werkt antiproductief op de duur. Ook zijn politieke grapjes kennen we nu ondertussen wel: oude koek en oude wijn in nieuwe zakken.
|
Ik heb niet echt problemen met ons koningshuis, maar ik heb evenmin problemen met grapjes erover.
Dus laat Geert Hoste maar lekker belegen grapjes produceren, incluis over onze vorsten en vorstinnen.
Citaat:
Maar er was iets schandaligs aan de conferentie van Geert Hoste dit jaar.
Iets dat niet door de beugel kon. Een zeer ranzig randje. En dat was heel zijn schunnig optreden met betrekking tot Uyttersprot. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Zo het sexleven van iemand in het openbaar in het belachelijke trekken en te grabbelen gooien. Wat twee mensen intiem doen op een toren, in hun badkamer of in hun slaapkamer, daar moet Geert Hoste verre van blijven. Dat zijn zijn zaken niet.Een regelrechte schande was dit optreden van Gluurder Hoste. Moest ik de vrouw in kwestie zijn, ik zou een proces aanspannen wegens smaad en eerroof tegen Gluiper Hoste. En hem eens goed financieel doen dokken. Gluurder Hoste zou het wel laten in het vervolg. Hij zou zijn grote mond wel houden.
|
Hier vergallopeert u zich enorm.
Wat iemand doet in zijn slaap- of badkamer is inderdaad privee.
Maar een torentje is echter openbaar domein.
Wie zich daar eventjes publiekelijk exhibitioneert, moet er dan ook tegen kunnen dat er grapjes volgen.
Niet Geert Hoste, doch Uytersprot & co hebben hun sexleven zelf te grabbel gegooid, door van bil te gaan op een publiek zichtbare plaats.
Ze mogen al lachen dat ze zelf geen proces aan de broek hebben, wat voor mij niet hoeft, maar dan zeker Geert Hoste niet.
Citaat:
Neen, Hoste heeft voor mij afgedaan. Een niet al te proper ventje in ieder geval dit Gluurdertje Hoste". Best is dat hij er maar mee stopt! Wat wat hij allemaal nu aan het vertellen is wijst op een zeer grote geestelijke armoede. Maw, de man is 'uitgefratst'.
|
Wat u hier zegt, is de enige valabele reden waarom je kan vinden dat GH afgedaan heeft.
Maar dat is oud nieuws.
|