Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Wever fobie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165621)

alfa16vjtd 2 januari 2012 14:25

De Wever fobie

Blijkbaar zit de schrik onder de Belgisch gezinde forumleden er hier dik in. Een groot deel van de topics zijn immers persoonlijke aanvallen naar Bart De Wever toe. Blijkbaar is het te veel gevraagd om zijn ongelijk aan te tonen via argumenten.

Albrecht 2 januari 2012 14:28

Een groot deel van de draden... met vijf Belgicisten ofzo.

Ik zou eerder zeggen dat er racisme en homofobie is op dit forum. Veel racistische draden tegen het volk van een bepaald landsdeel, en veel draden tegen een bepaalde homoseksuele premier.

Anselmo 2 januari 2012 14:30

Als hier 9 van de 10 onderwerpen over BDW gaan , kan men toch langzaam over een lichte overdijving spreken.

system 2 januari 2012 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5902545)
Blijkbaar zit de schrik onder de Belgisch gezinde forumleden er hier dik in. Een groot deel van de topics zijn immers persoonlijke aanvallen naar Bart De Wever toe. Blijkbaar is het te veel gevraagd om zijn ongelijk aan te tonen via argumenten.

Pff, schrik voor De Wever? Voor iemand die nooit iets heeft gepresteerd?

Zoals ik reeds zei, maak ik daar geen woorden meer aan vuil. Bovendien, wat heeft deze draad dat nu met regeringsvorming te maken?? Deze draad is dus ::offtopic: .

Al die draden die opstart worden over De Wever zijn -meestal- in feite troldraden van NVA-ers en in ieder geval :offtopic: . Gewoon om hun half-god in de schijnwerpers te zetten. Dat is nu wel overduidelijk.

En de NVA-ertjes maar de hele tijd schreeuwen en constant jammeren van 'off topic hier' en 'off topic daar'. Ze doen zelf niets anders dan off topic te kletsen en off topic-draden te starten.

alfa16vjtd 2 januari 2012 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902566)

Zoals ik reeds zei, maak ik daar geen woorden meer aan vuil. Bovendien, wat heeft deze draad dat nu met regeringsvorming te maken. Deze draad is dus ::offtopic: .

Al die draden die opstart worden over De Wever zijn allemaal in feite troldraden van NVA-ers en :offtopic: . Gewoon om hun half-god in de schijnwerpers te zetten. Dat is nu wel overduidelijk.

En de NVA-ertjes maar de hele tijd schreeuwen en constand jammeren van 'off topic hier' en 'off topic daar'. Ze doen zelf niets anders dan off topic te kletsen en off topic draden te starten.

afgang De Wever in TV1 programma de Pappenheimers

Dat hoort waarschijnlijk wel onder regeringsvorming? Is dit opgestart door een NVA'er? Dit topic is een reactie op de vele haattopics tov één persoon.

matthias999 2 januari 2012 14:37

Citaat:

Zoals ik reeds zei, maak ik daar geen woorden meer aan vuil. Bovendien, wat heeft deze draad dat nu met regeringsvorming te maken?? Deze draad is dus ::offtopic: .

Al die draden die opstart worden over De Wever zijn -meestal- allemaal in feite troldraden van NVA-ers en in ieder geval :offtopic: . Gewoon om hun half-god in de schijnwerpers te zetten. Dat is nu wel overduidelijk.

En de NVA-ertjes maar de hele tijd schreeuwen en constant jammeren van 'off topic hier' en 'off topic daar'. Ze doen zelf niets anders dan off topic te kletsen en off topic-draden te starten.

Oosten heeft gesproken! :angel:

system 2 januari 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5902578)
afgang De Wever in TV1 programma de Pappenheimers

Dat hoort waarschijnlijk wel onder regeringsvorming? Is dit opgestart door een NVA'er? Dit topic is een reactie op de vele haattopics tov één persoon.

Ik heb gezegd 'meestal'. Bovendien is die draad inderdaad ook off topic. Geen probleem. Want die zou moeten staan op 'binnenland' bijvoobeeld of bij 'partijpolitiek'.

drosophila 2 januari 2012 14:39

Citaat:

Maar u bent weer degene die alweer een draad opent over alweer BDW - met alweer een knoert van een taalfout in de titel.

system 2 januari 2012 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5902579)
Oosten heeft gesproken! :angel:

:offtopic:

Another Jack 2 januari 2012 14:41

Citaat:

Willen jullie anders een subforum?

Kasumi 2 januari 2012 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5902553)
Een groot deel van de draden... met vijf Belgicisten ofzo.

Inderdaad. Hun aantal stelt niks voor en hun bijdragen nog minder.

Bokkenreyder 2 januari 2012 14:43

Citaat:

Al die draden die opstart worden over De Wever zijn -meestal- in feite troldraden van NVA-ers en in ieder geval :offtopic: . Gewoon om hun half-god in de schijnwerpers te zetten. Dat is nu wel overduidelijk.

Ben je zelf aan het bewijzen dat Het Oosten en system dubbelnicks zijn? Tof! :-D

alfa16vjtd 2 januari 2012 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5902587)
Maar u bent weer degene die alweer een draad opent over alweer BDW - met alweer een knoert van een taalfout in de titel.

Alweer? Hoeveel topics heb ik zoal geopend over hem? Oh kijk je kan ook zinnen maken zonder beledigingen aan zijn adres. En als je het vergeten van een liggend streepje een knoert van een spellingsfout noemt,....

Txiki 2 januari 2012 14:55

Citaat:

Maar zwijg nu toch eens over De Wever, gij.

system 2 januari 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5902601)
Ben je zelf aan het bewijzen dat Het Oosten en system dubbelnicks zijn? Tof! :-D

We zullen eens de gemakkelijke taktiek toepassen van de Vlaams-nationalisten.

Dirk A 2 januari 2012 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5902638)
Maar zwijg nu toch eens over De Wever, gij.

Och, laat hem toch gratis reclame maken voor Bart De Wever.

Bokkenreyder 2 januari 2012 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5902653)

het is toch zo een 'schatje'! :lol:

Txiki 2 januari 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5902649)
We zullen eens de gemakkelijke taktiek toepassen van de Vlaams-nationalisten.

:-D Zijt ge hun vlooien aan't krijgen?

Txiki 2 januari 2012 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5902653)

Waar het hart van vol is...

Shadowke 2 januari 2012 15:08

en die onnozele troldraden ga ik negeren.
ik ga nog enkel reageren op de serieuze draden.
(voornemen voor 2012)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be