Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Heroprichting van de Vlaams- en Belgisch-nationalistische subfora (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165671)

van Maerlant 3 januari 2012 18:02

Heroprichting van de Vlaams- en Belgisch-nationalistische subfora

De meeste discussies in Verkiezingen en Staatsinrichting draaien ofwel uit op een welles-nietes-spelletje tussen de nationalisten van beide kampen, ofwel op een regelrechte circle jerk tussen de gelijkgezinden.

Citaat:

-Bart De Wever is dik!
-Ja, en ook nog een nazi! Laten we hem nazi Olijke Bart noemen!
-Vergeet niet dat hij ook nog een vetzak is!
-Oh jaaaaaaa en hij gaat pardoes de berg af! Weg met de separatisten!

Of

-Belgiƫ is foei!
-Ja, en de traditionele partijen ook!
-En vooral dan de tsjeven en meneertje stekker en het Paard!
-Inderdaad! Vlaanderen onafhankelijk!

Of

-De N-VA gaat de berg af! Die peiling bewijst het!
-Nietes!
-Welles!
-Nietes!
-Welles stomme rechtse nazi!!
-Nietes stomme poco linkiewinkie!
-...
Dit voorbeeldje komt angstaanjagend dicht bij de realiteit.
Vroeger had je hier op het forum Vlaams- en Belgisch-nationalistische subfora. Zouden we die niet heroprichten?
om daar de officieuze vuilbak van te maken?

Op die manier worden de andere subfora misschien weer wat aangenamer om te lezen.

inb4 eno2 wat een stomme opmerking blablabla

Egmond Codfried 3 januari 2012 18:04

Een circle-jerk op forum.politics.be?

Pontifex 6 januari 2012 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5904991)
De meeste discussies in Verkiezingen en Staatsinrichting draaien ofwel uit op een welles-nietes-spelletje tussen de nationalisten van beide kampen, ofwel op een regelrechte circle jerk tussen de gelijkgezinden.

Beste,

Ik heb eerder de indruk dat precies de aparte fora voornamelijk volgepend worden met gelijklopende meningen, waarna de discussie snel verzandt, wanneer iedereen zijn schouderklopje ontvangen heeft, wat u zo leuk omschrijft als circle jerk.

Een discussieforum heeft, om gaande te blijven de dynamiek van these en anti-these nodig. En het klopt dat niet vaak een synthese bereikt wordt, en dat de discussie ad infinitum lijkt door te gaan, maar kan een forumbeheerder daar kwaad om zijn? Ik dacht van niet.

Voorlopig denk ik dat er niet veel animo is om het reeds uitgeteste concept weer van onder het stof te halen.

Pontifex

eno2 6 januari 2012 15:57

Zoveelste doodgeboorte:-(
Troost je, dat komt meestal door een slecht functioneren van de placenta.
Een circle-jerk kan toch nog altijd georganiseerd worden, ik heb minstens 15 namen ter beschikking voor toekomstige semen-potlatch.

filosoof 7 januari 2012 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 5911325)
Beste,

Ik heb eerder de indruk dat precies de aparte fora voornamelijk volgepend worden met gelijklopende meningen, waarna de discussie snel verzandt, wanneer iedereen zijn schouderklopje ontvangen heeft, wat u zo leuk omschrijft als circle jerk.

Een discussieforum heeft, om gaande te blijven de dynamiek van these en anti-these nodig. En het klopt dat niet vaak een synthese bereikt wordt, en dat de discussie ad infinitum lijkt door te gaan, maar kan een forumbeheerder daar kwaad om zijn? Ik dacht van niet.

Voorlopig denk ik dat er niet veel animo is om het reeds uitgeteste concept weer van onder het stof te halen.

Pontifex

Und so geht's weiter...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be