Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams nationalisme : de eeuwige oppositie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165675)

Illuminatus 3 januari 2012 18:21

Vlaams nationalisme : de eeuwige oppositie

Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen:lol:

Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!! Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig:roll:

stuyckp 3 januari 2012 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 5905046)
Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen:lol:

Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!! Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig:roll:

Wat is dat victoriegekaai.

Dirk A 3 januari 2012 18:25

Citaat:

Minder zielig dan alle facetten van BUB.

matthias999 3 januari 2012 18:26

Citaat:

Wat ik vooral zielig vind is dat er sinds kort een lelijke troll dit forum aan het verneuken is.

Illuminatus 3 januari 2012 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5905052)
Wat is dat victoriegekaai.

GekRaai, sorry....ik weet dat den leeuw enkel kan brullen, maar de haain kRaait;-)

vrijevlaming 3 januari 2012 18:28

ik raad u aan eens te kijken hoeveel jaren de VU/n-va in de vlaamse regering heeft gezeten en hoeveel jaren in de oppositie.

einde discussie, sluiten dit topic.

Illuminatus 3 januari 2012 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5905058)
Wat ik vooral zielig vind is dat er sinds kort een lelijke troll dit forum aan het verneuken is.

Omdat deze draad niet meteen UW voorkeur heeft???? Petit esprit:roll:

stuyckp 3 januari 2012 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 5905068)
Omdat deze draad niet meteen UW voorkeur heeft???? Petit esprit:roll:

Omdat het onzin is, daarom.

Illuminatus 3 januari 2012 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5905066)
ik raad u aan eens te kijken hoeveel jaren de VU/n-va in de vlaamse regering heeft gezeten en hoeveel jaren in de oppositie.

einde discussie, sluiten dit topic.

:lol: En in welke mate heeft die Vlaamse regering de verfransing van de rand tegen kunnen houden, de transferts van Noord naar Zuid doen opdrogen, de macht van het Koningshuis ingeperkt, de PS in Wallonië teruggedrongen....ge moet dat Vloms parlementje niet verwarren met het FEDERALE parlement!

Dat Vloms praatbarakske is slechts een veredelde parochieraad:lol:

Illuminatus 3 januari 2012 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5905076)
Omdat het onzin is, daarom.

In uw NVA-wereldbeeld kan ik me dat wel voorstellen ja:roll:

Illuminatus 3 januari 2012 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5905056)
Minder zielig dan alle facetten van BUB.

Ik ben geen BUB, maar ik krijg meer en meer sympathie voor FDF;-)

HOUZEE ! 3 januari 2012 18:33

Citaat:

me dunkt bent u hier de allergrootste trol. Ik vind het bijzonder unfair om mensen met meningen, welke niet met de uwe stroken, als trol te betichten.

On topic dan maar :
Het Vlaams-nationalisme zal inderdaad voor eeuwig en één dag op de oppositiebanken zitten. Ik hoop dat het nooit verdwijnt maar de toekomst van het Vlaams-nationalisme is onzeker. Geen leiderschap, geen sterke figuren, allang niet meer. Vlaams-nationalisme zou op de werelderfgoedlijst moeten komen, zodat dit 19de eeuwse gedachtengoed nooit zal verdwijnen.

stuyckp 3 januari 2012 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 5905081)
In uw NVA-wereldbeeld kan ik me dat wel voorstellen ja:roll:

Zou je niet beter met concrete cijfers komen in plaats van u eigen waanbeelden te posten.

vrijevlaming 3 januari 2012 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 5905084)
Ik ben geen BUB, maar ik krijg meer en meer sympathie voor FDF;-)

daar past u idd misschien beter. Bij de franco-facisten

Illuminatus 3 januari 2012 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5905085)
me dunkt bent u hier de allergrootste trol. Ik vind het bijzonder unfair om mensen met meningen, welke niet met de uwe stroken, als trol te betichten.

On topic dan maar :
Het Vlaams-nationalisme zal inderdaad voor eeuwig en één dag op de oppositiebanken zitten. Ik hoop dat het nooit verdwijnt maar de toekomst van het Vlaams-nationalisme is onzeker. Geen leiderschap, geen sterke figuren, allang niet meer. Vlaams-nationalisme zou op de werelderfgoedlijst moeten komen, zodat dit 19de eeuwse gedachtengoed nooit zal verdwijnen.

Interessante stelling:-)

Het Oosten 3 januari 2012 18:34

Citaat:

Hoeveel trollendraden hebt u zelf al niet geopend? Niet meer te tellen!

Illuminatus 3 januari 2012 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5905090)
daar past u idd misschien beter. Bij de franco-facisten

Dat was in SPANJE m'n beste.....alhoewel Vlaendrn ook ooit Spaans was (wat eigenlijk niet)

vrijevlaming 3 januari 2012 18:36

zou je niet beter eens weer topics beginnen spammen? Kwestie dat we overtuigd geraken van uw superioriteit

stuyckp 3 januari 2012 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5905085)

On topic dan maar :

Ik zou eerst maar eens naar het palmares van Illuminatos kijken vooraleer je hier reageert. Laatst startte die een tiental draden van een laag gehalte.
If it looks like a duck, and it walks like duck. It's a duck.

stuyckp 3 januari 2012 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5905093)
Hoeveel trollendraden hebt u zelf al niet geopend? Niet meer te tellen!

En dus mag Illuminatos dat ook doen ?
U bent weer selectief verontwaardigd. Die belgicistjes toch, altijd hetzelfde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be