![]() |
Vlaams nationalisme : de eeuwige oppositie
Als men de recente geschiedenis een beetje kent, moet men toch toegeven dat 'het vlaams-nationalisme' meer op de oppositiebanken heeft gezeten dan wat anders....en de resultaten zijn ook wat magertjes : de rand rond Bruxelles blijft bv.tegen hoog tempo verfransen:lol:
Wat gaat de NVA daar aan veranderen na hun grooote overwinning bij de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN !!!! Ik vind het victoriegekaai van bepaalde forumleden dan ook een beetje zielig:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik raad u aan eens te kijken hoeveel jaren de VU/n-va in de vlaamse regering heeft gezeten en hoeveel jaren in de oppositie.
einde discussie, sluiten dit topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Vloms praatbarakske is slechts een veredelde parochieraad:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic dan maar : Het Vlaams-nationalisme zal inderdaad voor eeuwig en één dag op de oppositiebanken zitten. Ik hoop dat het nooit verdwijnt maar de toekomst van het Vlaams-nationalisme is onzeker. Geen leiderschap, geen sterke figuren, allang niet meer. Vlaams-nationalisme zou op de werelderfgoedlijst moeten komen, zodat dit 19de eeuwse gedachtengoed nooit zal verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou je niet beter eens weer topics beginnen spammen? Kwestie dat we overtuigd geraken van uw superioriteit
|
Citaat:
If it looks like a duck, and it walks like duck. It's a duck. |
Citaat:
U bent weer selectief verontwaardigd. Die belgicistjes toch, altijd hetzelfde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be