Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   fibonazi, tartaglieatelle en amboebius (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165722)

redwasp 4 januari 2012 17:46

fibonazi, tartaglieatelle en amboebius

vrede,

het zijn examens en dan moet een mens zich af en toe al eens verplicht ontspannen. narcist als ik ben, plant ik hier alvast een paar resultaten van die ontspanning:

dank aan flanelcondoom die met het idee voor amoebius afkwam.

vrede,

redwasp

bgf324 4 januari 2012 18:02

nazi-topics :cheer:

redwasp 4 januari 2012 18:34

vrede,

ik wou nog iets doen met een foto van jacques tits, maar ik vond maar niets dat het vulgaire borstengedoe oversteeg.

vrede,

redwasp

Demper 4 januari 2012 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5907442)
nazi-topics :cheer:

:cheer:

hurricane 4 januari 2012 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5907502)
vrede,

ik wou nog iets doen met een foto van jacques tits, maar ik vond maar niets dat het vulgaire borstengedoe oversteeg.

vrede,

redwasp

Hoe...vulgaire borstengedoe ? Da's toch ni vulgair ?

:cheer: tetten ! :cheer:

manta 4 januari 2012 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5907534)

Redwasp kent het verschill mss niet tussen mooie tetten en lelijke tetten... 8-)

redwasp 4 januari 2012 18:57

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5907538)
Redwasp kent het verschill mss niet tussen mooie tetten en lelijke tetten... 8-)

de meeste venten met tetten zijn niet echt mooi.

over de tetten van vrouwen wens ik mij voorlopig geen mening te vormen wegens gebrek aan interesse.

vrede,

redwasp

manta 4 januari 2012 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5907568)
vrede,

de meeste venten met tetten zijn niet echt mooi.

over de tetten van vrouwen wens ik mij voorlopig geen mening te vormen wegens gebrek aan interesse.

vrede,

redwasp

Redwasp : -1 :evil:

Demper 4 januari 2012 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5907571)

²

Biggles 4 januari 2012 20:00

Redwasp is mijn Noedelige Meester vergeten in zijn pasta gezinde ontspanning.

redwasp 4 januari 2012 20:32

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5907655)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5907571)

²

-1² = +1

vrede,

redwasp

manta 4 januari 2012 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5907824)
vrede,

-1² = +1

vrede,

redwasp

Redwasp: -2...:evil:

Biggles 4 januari 2012 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5907836)
Redwasp: -2...:evil:

+(-2)

manta 4 januari 2012 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biggles (Bericht 5907837)
+(-2)

Wedden dat'em weer met een stom rekensommeke afkomt ... :-D

Demper 4 januari 2012 22:32

Citaat:

+(-2)

+(-2)

:evil:

Demper 4 januari 2012 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redwasp (Bericht 5907824)
vrede,

-1² = +1

vrede,

redwasp

Dit is laag bij de grond. :evil:

mkb 4 januari 2012 22:34

Ik zoek als ontspanning biografische informatie op over de man/vrouw wiens werk ik op dat moment aan het bestuderen ben. Kurt Gödel was alleszins een interresant figuur. :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
In zijn latere leven was Gödel periodiek geestelijk instabiel en ziek en had steeds meer last van paranoide waandenkbeelden. Zo had Gödel o.a. een obsessieve angst om vergiftigd te worden; hij was bang dat er giftige gassen uit zijn koelkast ontsnapten en wilde pas eten als zijn echtgenote Adele het eten eerst geproefd had. Eind 1977 werd Adele zes maanden in het ziekenhuis opgenomen en kon dus Gödels voedsel niet voorproeven. Tijdens haar afwezigheid weigerde hij te eten en hongerde hij zichzelf dood. Toen hij overleed woog hij nog maar 30 kg. Zijn overlijdensverklaring vermeldde dat hij op 14 januari 1978 in het ziekenhuis van Princeton overleed aan “ondervoeding en uitputting ten gevolge van een persoonlijkheidsstoornis”.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
De vriendschap tussen Albert Einstein en Gödel was legendarisch, wat ook bleek uit de wandelingen die zij samen ondernamen van en naar het IAS. De aard van hun gesprekken was voor de andere leden van het instituut een geheim. De econoom Oskar Morgenstern verhaalt dat Einstein hem tegen het einde van zijn leven in vertrouwen meedeelde dat zijn “eigen werk niet veel meer betekende, maar dat hij nog alleen maar naar het instituut ging….om het voorrecht te hebben samen met Gödel naar huis te kunnen lopen."[11]

Op 5 december 1947, vergezelden Einstein en Morgenstern Gödel naar zijn Amerikaans burgerschapexamen, waar zij als getuigen fungeerden. Gödel had hen in vertrouwen meegedeeld dat hij in de grondwet van de VS een tegenstrijdigheid had ontdekt, waardoor de VS in staat zouden zijn om een dictatuur te worden. Einstein en Morgenstern maakten zich er zorgen over dat het onvoorspelbare gedrag van hun vriend zijn kansen in gevaar zou kunnen brengen. Gelukkig bleek dat de rechter Phillip Forman was. Forman kende Einstein en had de eed afgenomen bij Einsteins eigen burgerschapsexamen. Alles verliep voorspoedig tot het moment dat Forman Gödel toevallig vroeg of hij dacht dat een dictatuur zoals het Nazi regime in de VS mogelijk zou kunnen zijn. Gödel begon toen aan Forman zijn ontdekking uit te leggen. Forman begreep wat er gebeurde, snoerde Gödel de mond en leidde het gesprek naar andere vraagstukken en de gebruikelijke conclusie.

Mam 4 januari 2012 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5907534)

Borsten zijn niet vulgair maar ik ben toch ook blij dat iedereen er niet open en bloot (lees zonder bh) mee rondloopt.
Een decolleté moet wel kunnen en is vaak veel sexier.

redwasp 5 januari 2012 01:07

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5908081)
Ik zoek als ontspanning biografische informatie op over de man/vrouw wiens werk ik op dat moment aan het bestuderen ben. Kurt Gödel was alleszins een interresant figuur. :lol:

kurt gödel was inderdaad een markante persoon. zoals nogal wat collega's van hem.

erdös (zelf al een vrij kleurrijke figuur) vertelde volgende anecdote over de hongaarse wiskundige sidon:

http://www.youtube.com/watch?v=my0L2icGooU

vrede,

redwasp

redwasp 5 januari 2012 01:11

vrede,

Citaat:

+(-2)

i

vrede,

redwasp

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be