![]() |
Het borelingendraadje van........2012.
Beste medeforummers allemaal.
Het hoeft niet altijd verdrietig, weemoedig te zijn. Er zijn niet alleen doden. Er zijn ook borelingen. Dit is het draadje voor gekende borelingen, die dus geboren worden (uiteraard). Ik hoop dit jaar in 2012 drie heel belangrijke borelingen te verwelkomen: 3 kleinkinderen van ons Vorstenpaar.8-) Het is alweer een tijdje geleden. Hoewel, Prinses Astrid is al wat ouder, dan wens ik Kroonprins Philippe of Prins Laurent een tweeling toe, om toch aan drie te geraken. Maar kom, dit is geen wensendraad, maar een draad waar effectieve borelingen worden bekend gemaakt,verwelkomt.;-) We wachten................... |
Eén van mijn favo actrices (Angela Schijf) in de lage landen bevalt van haar 3e kind, dit jaar:
![]() |
Hopelijk zo weinig mogelijk.
Wat een zielige toekomst dat hen te wachten staat :-( Tenzij ze uit een blauwbloedige prut komen natuurlijk |
21 jarige Jelle Van Dael (zangeres van Lasgo) bevalt deze maand van haar eerste kindje
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ann Reymen (1977, Vlaamse presentatrice Radio MNM) & David Ramboer bevallen van een tweede kind in februari
![]() |
Cathérine Moerkerke (Vlaamse nieuwslezeres VTM) bevalt in februari van 2e kind
![]() |
Of is het de bedoeling dat we wachten met posten tot iemand bevalt? :-p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Fabi en Suqar :cheer: ;-) |
Ignace Crombé (evenementenorganisator) & Trisha bevallen in februari van hun eerste dochter lieten ze een tijdje geleden weten
![]() |
Citaat:
Ban Manta :cheer: |
Citaat:
|
Ik vond de "voorspel de doden" vele leuker :-(
|
Citaat:
Seg hé, 'k zit u op te hemelen door te zeggen dat ge dingen hetzelfde doet gelijk de koningin-moeder (of hoe zegt MaGNi da) en dan is't ook weer ni goe...:-( Da's wel een sprookjeskoningin en zo hé... |
Citaat:
Wat eet je vandaag <==> Wat voor koninklijke boreling maak je morgen... ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be