![]() |
Links: red Vlaanderen en stem N-VA
Ik roep mijn linkse kameraden op om even de ideologische twistpunten opzij te zetten en het juiste te doen: Vlaanderen uit het slop halen en van de afgrond redden.
En de tijd nuttig te gebruiken om een nieuwe geloofwaardige linkse partij op te richten die Vlaanderen zal leiden. |
Citaat:
|
Ik roep ze op om allen tesamen van Cap Gris-Nez te springen ;-)
|
ik hoop dat er zo snel mogelijk een links alternatief voor de N-VA opstaat, maar tot nader order is het voor iemand die ook maar een beetje Vlaamsgezind is en links is, onmogelijk om op een traditionele partij te stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uiteindelijk blijft een partij een middel, geen doel. Als het doel is om een betere democratische verhouding binnen België te bereiken en betere staatsstructuren te verkrijgen zodat de staat zich beter kan bezighouden met de echte problemen, is er op dit moment maar 1 alternatief: de N-VA. De traditionele partijen (Groen!, SPa, CD&V, OVLD) willen namelijk het tegenovergestelde. dat hebben ze duidelijk bewezen bij deze onderhandelingen. |
Weinig links aan het stemmen op een liberalistische partij. Communautair ruziestoken boven socio-economische standpunten stellen... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zeg jij mij eens wat de grote verschillen zijn tussen SPa en OVLD op sociaal-economisch vlak? het zijn beide centrumpartijen, de ene wilt iets meer geld voor de armen, de andere iets meer voor de rijken, maar inhoudelijk verschillen ze nauwelijks. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En socio economisch zal Vlaanderen er beter uitkomen als die democratie verworven is. Welke plannen ga je socio economisch uitwerken met een Vlaanderen dat collectief armer wordt? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maak je dus zelf niet belachelijk door linkse stemmen te proberen te ronselen voor de N-VA. Dat zouden ze bij de N-VA zelf volksverlakkerij noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
allemaal principes waar de traditionele partijen zelf voor pleiten maar die ze in de praktijk compleet overboord gooien als ze met de Franstaligen aan tafel gaan zitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be