Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Minst Populaire Partij ('Anti' stemming) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16576)

Leonardo 17 juni 2004 12:29

Onder het motto 'antipolitiek' een poll naar welke partij het grootst is in zijnde 'ongewenste partij', 'zo snel mogelijk naar de oppositie banken', 'ten koste van alles van de macht houden'.

Een stem kan je aanzien als een tegenstem. Partij die het minst haalt mag regeren, partij die het meest haalt zit in oppositie.

Tegendradigaard 17 juni 2004 12:37

Ik ben tegen alle partijen...

Leonardo 17 juni 2004 12:46

:lol: :lol: :lol: , kwas u vergeten, inderdaad de ultieme tegenstem is tegen alle politieke partijen, edoch ge moet er de slechste partij van de slechte uit halen.

Guderian 17 juni 2004 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Idem. Partijen verdelen het volk. Zolang er geen eenheidspartij is, ben ik tegen politieke partijen. Maar om daarom niet te gaan stemmen of blanco te stemmen moet je natuurlijk een oen zijn. Alle middelen tegen het systeem zijn goed, ook de middelen die het systeem zelf biedt.

Pelgrim 17 juni 2004 13:16

tis moeilijk kiezen tussen SP.A, Vlaams Blok en VLD. Enfin, kga met de policorrecte meute meedoen en toch maar Blok kiezen. :wink:

Tzuvar Raemborr 17 juni 2004 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
tis moeilijk kiezen tussen SP.A, Vlaams Blok en VLD. Enfin, kga met de policorrecte meute meedoen en toch maar Blok kiezen. :wink:

meeloperke :p

Pelgrim 17 juni 2004 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:

meeloperke :p

Piano begint mij stilaan te conditioneren. :lol:

Shadowman 17 juni 2004 13:22

SP-a/Spirit lijkt te winnen.

ingenious 17 juni 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman
SP-a/Spirit lijkt te winnen.

18 stemmen kunt ge moeilijk representatief noemen me dunkt.

Raging Bile Duct 17 juni 2004 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Idem. Partijen verdelen het volk. Zolang er geen eenheidspartij is, ben ik tegen politieke partijen.

Gesproken als een echte fascist...

Pelgrim 17 juni 2004 13:50

Eenheidspartij... zoals de Bolsjewieken dan? Of zoals de Baath?

gm10 17 juni 2004 15:44

Citaat:

Citaat:

Idem. Partijen verdelen het volk. Zolang er geen eenheidspartij is, ben ik tegen politieke partijen. Maar om daarom niet te gaan stemmen of blanco te stemmen moet je natuurlijk een oen zijn. Alle middelen tegen het systeem zijn goed, ook de middelen die het systeem zelf biedt.

nou breekt mijn klomp
waarom zou je dan nog verkiezingen nodig hebben? wat houdt de leiders dan tegen om flagrant misbruik te maken van hun positie, er is immers toch geen alternatief?

camaris 17 juni 2004 15:49

Spijtig dat u de BUB niet in het lijstje hebt opgenomen :twisted:

DaBlacky 17 juni 2004 16:00

Citaat:

Citaat:

U wil dus een dictatuur of hoe moet ik dit praktisch zien?

Pelgrim 17 juni 2004 16:11

Citaat:

Amai, zo kort van geheugen?

DaBlacky 17 juni 2004 17:26

Citaat:

Citaat:

Ik zal het niet gelezen hebben als hij het al ergens anders uit de doeken gedaan heeft. Breng me het licht, Pelgrim, en vermeld waar en hoe!

PAJOT 17 juni 2004 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Citaat:

Ik zal het niet gelezen hebben als hij het al ergens anders uit de doeken gedaan heeft. Breng me het licht, Pelgrim, en vermeld waar en hoe!

Ga eens kijken in het forumonderdeel "het verdiepen van de democratie". :wink:

[size=7]WIJ ZIJN DE WARE DEMOCRATEN[/size]

Leonardo 17 juni 2004 18:30

hmmm, lijkt een strijd te worden tussen Vlaams Blok en SPA/Spirit.

Afgaande op de resultaten lijkt een coalitie van CD&V/NVA, VLD/Vivant en Groen de meest voor de hand liggende (wekt het minste onrust op). Elke coalitie waar VB of SPA aan meedoet zou volgens de poll te veel ergernis en kwaad bloed zetten.

Kan hier iemand eens zo snel mogelijk mevrouw Dua contacteren en haar informeren haar mening omtrent regeringsdeelname direct te herzien!! :mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be