![]() |
Weer verse melk dank zij een boeren- Coöperatieve
Weer verse melk dank zij een boeren- Coöperatieve op toeren Wij lusten het wel Dat romig vers vel Fairebel zal zich snel rijk boeren http://fairebel.be/cms/index.php?article_id=1&clang=2 ![]() |
ik vind die niet lekker.
heb liever Hollebeekhoeve. |
Citaat:
Ik drink geen melk:lol: Melk is voor kalveren (zolang ze nog niet gespeend zijn) En OEI , je mag hier geen relame maken8O Ik bedoelde het als een verdediging van alternatieve ondernemingen. |
Ik haal melk gewoon op de boerderij zelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
Distributisme! :cheer: |
Melk is melk. Toch om in mijn koffie te doen. En die van den Aldi is voor mij goe genoeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
En over vraag en aanbod. Het kan de mensen geen kloten schelen waar de melk vandaan komt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus niet eens dagverse melk Het enige goeie is, dat het een coöperatieve is. Helaas, dus net als corporaties: bedriegers8O |
Verse melk bestaat niet. Vers fruitsap ook niet.
Trouwens, de Belgen wilde (mochten?) niet Citaat:
http://www.freewebs.com/whitepoison/...se%20melk.html |
Citaat:
Citaat:
Zelf een koe melken, dat gaat niet Tenzij Albrecht Citaat:
Moet ik nog doen Melk interesseert me eigenlijk niet. CoÖperatieves wel Ik lees daar nu dat behandelde melk ongezond is. Dat doet me goed. Alleen verse melk zou goed zijn. Die moet ik ook niet hebben. Ik hoop dat ze fairdinges eens goed bij zijn dinges pakken... |
Een koe gekleed in een Belgische vlag
Haar melk uit Luxemburg- of dat mag of niet, dat zullen we dan nog wel eens zien. Geef ze maar een boete van een miljoen of tien. |
Vergis ik mij als ik zeg dat "Baka" een trol is ?
|
Citaat:
'Koeienmelk van bio-koeien bevat een krachtig opiaat behorende tot de morphine-groep genaamd casomorphine. Geconcentreerde melkproducten (kaas, ijsjes, en melkchocolade) bevatten grote hoeveelheden van deze verslavende drugs.' |
Citaat:
Ik ga je bewering eens laten checken door mijn vegetariërs-syndicaat |
Citaat:
Deze mens kan dat wel kloten schelen. |
Citaat:
De coöperatieve was dus verplicht om hun melk in het buitenland te laten verpakken. De melk is er niet minder Belgisch om. |
Citaat:
En ik las hoogstpersoonlijk op hun site dat het om verse melk ging. Dagverse melk, zeiden ze... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be