![]() |
Signaleer ze, de Woord&Beeldkunstenaars
Citaat:
Ook de uitvinder van Nobama:lol: Terwijl die gaat herkozen worden, die baviaan. |
Citaat:
|
Signaliseer ze, de Woord& Beeldkunstenaars
Waar woorden tekort schieten om te discussiëren, heb je het beeld nog, als je geen woordkunstenaar bent
Ben jij een clown? ![]() Je hebt er natuurlijk enkele zeldzame, die de twee weten te combineren. (en toch soms een jaar of vijf hun talenten tegen hun mede-forummers mogen gebruiken) |
Citaat:
Bovendien heeft hij ook blanke roots... en dan mag alles. |
Citaat:
Moooooooods... |
Citaat:
Maar iemand met Afro roots & looks vergelijken met een baviaan lijkt me toch een brug te ver |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
hij is a) half om half b) helemaal geen nazaat van vroegere slaven ("he is one NOT of them") c) zijn (afrikaanse) vader was een rechtstreekse nazaat van slavenhandelaars en slavenjagers, zijn (blanke)moeder een rechtstreekse nazaat van slavenhouders. Ik vind dat men niemand met apen of andere dieren hoeft te vergelijken, ook niet met shitsex en glijmiddel. Maar daarvoor mag men bovendien het chocolademelk kleurtje van Barackske niet voor misbruiken. |
Citaat:
Daar Obama mee vergelijken , komaan zeg :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Let wel, deze draad is niet louter ironisch.
Ik ga hier ook in alle ernst woordvondsten plaatsen. K&K moet serieus plezant blijven volgens de leer van het Rafanisme. Zoals die van Descartes jr: DISTORDEREN ! Prachtig Een van SteveM: een zure fasco Fieseler: Saprofiet etc... Eno2: Rafanisme:lol: |
Citaat:
De eerste termijn heeft de GOP er ene getrokken, de tweede een tweede? |
Eurofascist => Pelgrim
|
gatgarnaalbeerfloppy => Eno2
|
Punani => dronkoers
PS: Rafanisme, dat gaat NIET over de idiolatrie van Nadal;-) |
Een prostaatsoldaat ...... dat kan ook tellen als woordkunst 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be