![]() |
Makkelijk java leren
|
Men heeft mij verteld dat je beter eerst met Python kunt beginnen.
Nu is dit wel de enige "open" programmeertaal die aan hogescholen wordt aangeleerd. |
Citaat:
Er zou hier een (beschermde ) draad moeten komen waar je interessante links voor internetstudie en zelfstudie kan plaatsen. Ik ben er zelf nooit mee begonnen omdat op Forum alle draden kunnen doodgetrold worden die niet expliciet direct gezuiverd worden. |
Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-16440126 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feitelijk zijn de voornaamste basisprogrammeertalen vandaag de dag: Python, C/C++, Java, Perl, en LISP. Eric S. Raymond stelde dat zo, en hij is toch wel één van de belangrijkste figuren in de wereld van vrije software. Specifieke talen van Microsoft zijn te vermijden: ze leren slechte gewoonten aan én werken vaak enkel op Windows. Indien ze op andere besturingssystemen werken, dan zijn dat vaak verouderde en trage versies. |
Citaat:
De rest interesseert mij voor zover het goed en gratis beschikbaar is. In Engels, Frans, Spaans of Nederlands |
Citaat:
Ik trek de links na. |
Citaat:
|
Citaat:
"Tutorial Python" en zoek wat je ligt. En eerst langs WIKI passeren kan ook geen kwaad. Ik ben ooit begonnen met BASIC |
Citaat:
|
Citaat:
Neemt niet weg dat je opmerking wat betreft Microsoft terecht is ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal wel het sleutelwoord zijn Voor Google heb je inderdaad veel skills nodig Wie maakt dat eens gebruiksvriendelijk? Ik heb pas een pc en daardoor verloor ik al een paar maand van mijn leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Studeren maar:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be