![]() |
Ik bespaar, u bespaart, Di Rupo en co graaien...
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...wedde-toe.aspx
't Is toch godgeklaagd... 8% of 1.500 euro bruto per maand gaan die wereldvreemde en onbekwame minkukels zichzelf extra betalen... En wij maar bloeden! Aan al die regeringsnymfomanen die hier weken terug zo gelukkig en fier waren op hun federale regering: dit zijn dus jullie staatsmannen en -vrouwen. Proficiat. Dat ze die 8% loonsverhoging maar gaan halen bij de mensen die voor hun gestemd hebben. Dit is dus beslist op de ministerraad van 16 december, lang na de installatie van Di Rupo I en op een moment dat 'Quicki' op een drafje door het pensioendossier huppelt. Frappant ook dat het linkse regeringsblad HLN (die er normaal als eerste bij zijn als er links of rechts een scheet gelaten wordt) hier nog steeds niet over bericht. |
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...edde-toe.dhtml
Dit is echt te gortig,eerst die uit laken bevoordelen en nu hun eigen bedienen,ik walg van zulke mensen,en dat op een zondagmorgen...:drinking: ze geven een zeer slecht signaal naar de bevolking toe...:die18: |
Op naar de 50%.
|
wat is er bij jullie voor nodig om de straat op te gaan? Bij ons was dit echt niet gepasseerd...
|
Wat een maffiabende !
|
"De Standaard" meldt nu ook het bericht (http://standaard.be/artikel/detail.a...elid=GN23KK2RR).
Oh, wat een verrassing, zonder "reageer" knop. Hoe zou dat nu toch komen ? |
vandelanotte, reynders, onkelinx, di rupette ...mogen die geen centje bijverdienen misschien?
die mensen werken hard ze |
Citaat:
Jullie breken dan ook geen wereldrecords regeringsvormingen:lol: |
Citaat:
Hoe zoudt ge zelf zijn, in die omstandigheden? Eerlijk antwoorden:lol::lol::lol: |
Citaat:
En hoe valt dit te vermijden, die zelfbedienende zelfbedoening? |
Citaat:
"The only way is up, baby..." |
Schandelijk, vind het jammer dat ik alle nieuwsfeiten zo volg, want elke dag opnieuw krijgen we een slag in het gezicht...
Gisteren stond ik bijna op het punt om dit politiek forum de rug toe te keren, voornamelijk door forumleden als "System" en "het Oosten", die zowat de meest hypocriete mensen ter wereld moeten zijn en die deze slagen in het gezicht nog denken te kunnen rechtvaardigen. Ik hoop dat het nog slechter gaat gaan met de Euro/België, zoveel te sneller zijn we van dit triestig land dat België heet af... Door en door rot. |
Citaat:
Arabische toestanden, zeg maar. |
De salarissen van de premier en de vicepremiers stijgen met meer dan 10 % ...
|
Citaat:
Het werkt alleszins. Als dit waar is, zal ik een duidelijk signaal geven met de gemeenteraadsverkiezingen. Kwaad kan dat niet, want dat heeft geen enkele invloed op federaal of regionaal niveau. |
Citaat:
Heel die hetze is een verwijfelde aanval van de NVA, die kost wat kost iets probeert te vinden om deze regering in discrediet te brengen. De NVA weet echt niet meer van welk hout pijlen maken. Dat komt ervan als ge uzelf aan de kant zet. |
Het Oosten, kan u daar ook even een bron bij zetten want ik vind hier nog niks over op de krantensites.
|
Citaat:
Zielig, maar het zal wel geen pijn doen... |
vanackere, de man die naar eigen zeggen streng over banken oordeelt, rijft 10% extra binnen
|
Citaat:
De bron is zijn fantasie. Ik begin eigenlijk te denken dat het iemand is die opzettelijk telkens reacties probeert uit te lokken om het forum te doen "leven". Ik beloof dat ik vanaf nu NIET meer reageer op "Het Oosten", als iedereen dit nu zou doen en volhouden, dan zou ons dit goed doen. Prettige zondag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be