Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ik bespaar, u bespaart, Di Rupo en co graaien... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165857)

Vlaanderen_onafhankelijk 8 januari 2012 08:02

Ik bespaar, u bespaart, Di Rupo en co graaien...

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...wedde-toe.aspx

't Is toch godgeklaagd... 8% of 1.500 euro bruto per maand gaan die wereldvreemde en onbekwame minkukels zichzelf extra betalen... En wij maar bloeden!

Aan al die regeringsnymfomanen die hier weken terug zo gelukkig en fier waren op hun federale regering: dit zijn dus jullie staatsmannen en -vrouwen. Proficiat. Dat ze die 8% loonsverhoging maar gaan halen bij de mensen die voor hun gestemd hebben.

Dit is dus beslist op de ministerraad van 16 december, lang na de installatie van Di Rupo I en op een moment dat 'Quicki' op een drafje door het pensioendossier huppelt.

Frappant ook dat het linkse regeringsblad HLN (die er normaal als eerste bij zijn als er links of rechts een scheet gelaten wordt) hier nog steeds niet over bericht.

Brakelaar 8 januari 2012 09:04

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...edde-toe.dhtml

Dit is echt te gortig,eerst die uit laken bevoordelen en nu hun eigen bedienen,ik walg van zulke mensen,en dat op een zondagmorgen...:drinking:
ze geven een zeer slecht signaal naar de bevolking toe...:die18:

Distel 8 januari 2012 09:10

Op naar de 50%.

Hollander 8 januari 2012 09:22

wat is er bij jullie voor nodig om de straat op te gaan? Bij ons was dit echt niet gepasseerd...

De gemuilkorfde 8 januari 2012 09:24

Wat een maffiabende !

De gemuilkorfde 8 januari 2012 09:41

"De Standaard" meldt nu ook het bericht (http://standaard.be/artikel/detail.a...elid=GN23KK2RR).
Oh, wat een verrassing, zonder "reageer" knop.
Hoe zou dat nu toch komen ?

born2bewild 8 januari 2012 09:43

vandelanotte, reynders, onkelinx, di rupette ...mogen die geen centje bijverdienen misschien?

die mensen werken hard ze

eno2 8 januari 2012 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5915383)
wat is er bij jullie voor nodig om de straat op te gaan? Bij ons was dit echt niet gepasseerd...

:lol:
Jullie breken dan ook geen wereldrecords regeringsvormingen:lol:

eno2 8 januari 2012 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 5915386)
Wat een maffiabende !

Dat komt ervan als ge zelf uw wedde moogt bepalen.
Hoe zoudt ge zelf zijn, in die omstandigheden?
Eerlijk antwoorden:lol::lol::lol:

eno2 8 januari 2012 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk (Bericht 5915333)

't Is toch godgeklaagd... 8% of 1.500 euro bruto per maand gaan die wereldvreemde en onbekwame minkukels zichzelf extra betalen... En wij maar bloeden!

Aan al die regeringsnymfomanen die hier weken terug zo gelukkig en fier waren op hun federale regering: dit zijn dus jullie staatsmannen en -vrouwen. Proficiat. Dat ze die 8% loonsverhoging maar gaan halen bij de mensen die voor hun gestemd hebben.

Dit is dus beslist op de ministerraad van 16 december, lang na de installatie van Di Rupo I en op een moment dat 'Quicki' op een drafje door het pensioendossier huppelt.

Frappant ook dat het linkse regeringsblad HLN (die er normaal als eerste bij zijn als er links of rechts een scheet gelaten wordt) hier nog steeds niet over bericht.

En hoe valt dit te vermijden, die zelfbedienende zelfbedoening?

De gemuilkorfde 8 januari 2012 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5915421)
Dat komt ervan als ge zelf uw wedde moogt bepalen.
Hoe zoudt ge zelf zijn, in die omstandigheden?
Eerlijk antwoorden:lol::lol::lol:

Om de een of andere reden moest ik denken aan dat liedje :

"The only way is up, baby..."

JNe 8 januari 2012 09:54

Schandelijk, vind het jammer dat ik alle nieuwsfeiten zo volg, want elke dag opnieuw krijgen we een slag in het gezicht...
Gisteren stond ik bijna op het punt om dit politiek forum de rug toe te keren, voornamelijk door forumleden als "System" en "het Oosten", die zowat de meest hypocriete mensen ter wereld moeten zijn en die deze slagen in het gezicht nog denken te kunnen rechtvaardigen.
Ik hoop dat het nog slechter gaat gaan met de Euro/België, zoveel te sneller zijn we van dit triestig land dat België heet af... Door en door rot.

De gemuilkorfde 8 januari 2012 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5915423)
En hoe valt dit te vermijden, die zelfbedienende zelfbedoening?

Ik denk dat daar enkel iets tegen zou gebeuren als de bevolking massaal op straat komt.
Arabische toestanden, zeg maar.

born2bewild 8 januari 2012 09:57

De salarissen van de premier en de vicepremiers stijgen met meer dan 10 % ...

Vito 8 januari 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5915373)
Op naar de 50%.

Je zou haast denken dat dit de bedoeling is van CVP, PVV en SP (oude namen aangezien er blijkbaar niets veranderd is). Een beetje zoals die onlangs herontdekte spin, waarbij de moeder zichzelf aanbiedt aan haar jongen als voedsel, zo lijken de traditionele partijen er alles aan te doen om N-VA meer stemmen te laten vergaren ten koste van zichzelf.

Het werkt alleszins. Als dit waar is, zal ik een duidelijk signaal geven met de gemeenteraadsverkiezingen. Kwaad kan dat niet, want dat heeft geen enkele invloed op federaal of regionaal niveau.

Het Oosten 8 januari 2012 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk (Bericht 5915333)

Niets van . Een storm in een glas water. Er was een verkeerd document uitgegaan van het kabinet di Rupo (daterend nog van de vorige regering als ik het goed begrijp). Het is al rechtgezet door het betreffende kabinet.

Heel die hetze is een verwijfelde aanval van de NVA, die kost wat kost iets probeert te vinden om deze regering in discrediet te brengen. De NVA weet echt niet meer van welk hout pijlen maken. Dat komt ervan als ge uzelf aan de kant zet.

wesley84 8 januari 2012 10:18

Het Oosten, kan u daar ook even een bron bij zetten want ik vind hier nog niks over op de krantensites.

JNe 8 januari 2012 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5915470)
Niets van . Een storm in een glas water. Er was een verkeerd document uitgegaan van het kabinet di Rupo (daterend nog van de vorige regering als ik het goed begrijp). Het is al rechtgezet door het betreffende kabinet.

Heel die hetze is een verwijfelde aanval van de NVA, die kost wat kost iets probeert te vinden om deze regering in discrediet te brengen. De NVA weet echt niet meer van welk hout pijlen maken. Dat komt ervan als ge uzelf aan de kant zet.

Voila... vandaar mijn post #12 hierboven.
Zielig, maar het zal wel geen pijn doen...

born2bewild 8 januari 2012 10:22

vanackere, de man die naar eigen zeggen streng over banken oordeelt, rijft 10% extra binnen

JNe 8 januari 2012 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesley84 (Bericht 5915475)
Het Oosten, kan u daar ook even een bron bij zetten want ik vind hier nog niks over op de krantensites.

NEEE! Vraag hem niet om een bron, dat kan hij nooit geven.
De bron is zijn fantasie.
Ik begin eigenlijk te denken dat het iemand is die opzettelijk telkens reacties probeert uit te lokken om het forum te doen "leven".
Ik beloof dat ik vanaf nu NIET meer reageer op "Het Oosten", als iedereen dit nu zou doen en volhouden, dan zou ons dit goed doen.
Prettige zondag

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be