Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Loonsverhoging 8% van ministers was "malheurke"? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165868)

Vito 8 januari 2012 11:35

Loonsverhoging 8% van ministers was "malheurke"?

Jaja, het was maar om te lachen en dat dit en stoemelings zou goedgekeurd worden als er geen haai over gekraaid zou hebben, vergeten we even.

Wie gelooft deze versie: http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...3136.art?ckc=1

Scherven A. Mok 8 januari 2012 12:00

Ik kan me echt niet voorstellen dat die dat zouden geprobeerd hebben. Wat ik me wel kan voorstellen is dat een Vlaamsche terrorist in de administraties die fout expres gemaakt heeft. Het spel wordt hard gespeeld, niet onnozel.

Raf 8 januari 2012 12:10

Degene die dit nieuwtje wereldkundig maakte, NVA'er Ben Weyts, heeft wel vaag ergens een klok horen luiden, maar weet - zoals het een NVA'er betaamt - in de verste verte niet waar de klepel hangt.

Ik denk dat we allemaal dankbaar mogen zijn dat de NVA aan de kant is gaan staan bij de regeringsonderhandelingen. Wie wil er zo'n stel amateurs en stemmingmakers aan de leiding in tijden van crisis?

vrijevlaming 8 januari 2012 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5915704)
Degene die dit nieuwtje wereldkundig maakte, NVA'er Ben Weyts, heeft wel vaag ergens een klok horen luiden, maar weet - zoals het een NVA'er betaamt - in de verste verte niet waar de klepel hangt.

Ik denk dat we allemaal dankbaar mogen zijn dat de NVA aan de kant is gaan staan bij de regeringsonderhandelingen. Wie wil er zo'n stel amateurs en stemmingmakers aan de leiding in tijden van crisis?

:rofl:

Scherven A. Mok 8 januari 2012 12:14

Citaat:

Ik lees toch nergens een ontkenning van wat hij beweert. Nu ja, het is zondag natuurlijk.

Raf 8 januari 2012 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5915714)
Ik lees toch nergens een ontkenning van wat hij beweert.

Ik wel: http://www.hetnieuwsblad.be/article/...MF20120108_012

HRobin 8 januari 2012 12:20

Citaat:

Als je het hebt over die heren die onze begroting hebben opgemaakt die officieus werd afgeschoten geef ik je grif gelijk.

En ik zal het hier nog eens herhalen: het zou me helemaal niet verbazen dat het hier om desinformatie van de meerderheidspartijen gaat, om de oppositie losse flodders in handen te geven. Een truk om gemakkelijk te scoren en hun eigen onbekwaamheid te verdoezelen.

HOUZEE ! 8 januari 2012 12:23

Kijk, er wordt 5% bespaard op de ministerlonen (regeerakkoord!). De goegemeente interpreteert dit blijkbaar alsof elke minister 5% moet inleveren.

Van flamingante kinderlijkheid gesproken!

De koek is 5% verkleind, maar er zijn ook minder mensen die mee-eten van de koek, dus heeft iedereen die eet van de koek een beetje meer. Om en beide 8 procent.

Is dat nu zoe moeilijk voor de n-va populisten om dat te begrijpen ?? :evil:

Van het Vlaams Blok kan men zo'n kinderachtigheid verwachten, en blijkbaar is N-VA van hetzelfde laken een broek. Is er eigenlijk nog een verschil tussen die twee partijen?

gertc 8 januari 2012 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5915684)
Ik kan me echt niet voorstellen dat die dat zouden geprobeerd hebben. Wat ik me wel kan voorstellen is dat een Vlaamsche terrorist in de administraties die fout expres gemaakt heeft. Het spel wordt hard gespeeld, niet onnozel.

Volgens de laatste berichten is dat foute document opgesteld door het kabinet van Di Rupo. Weinig waarschijnlijk dat daar 'Vlaamse terroristen' werken.

Het was inderdaad een 'malheurke'... het uitkomen ervan toch!

born2bewild 8 januari 2012 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5915738)
Kijk, er wordt 5% bespaard op de ministerlonen (regeerakkoord!). De goegemeente interpreteert dit blijkbaar alsof elke minister 5% moet inleveren.

De koek is 5% verkleind, maar er zijn ook minder mensen die mee-eten van de koek, dus heeft iedereen die eet van de koek een beetje meer. Om en beide 8 procent.

Van het Vlaams Blok kan men zo'n kinderachtigheid verwachten, en blijkbaar is N-VA van hetzelfde laken een broek. Is er eigenlijk nog een verschil tussen die twee partijen?

een regering van mee-eters

born2bewild 8 januari 2012 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morph (Bericht 5915744)
Dat sommigen te dom, slecht opgeleid, de staat of syndicaten altijd als schuldige zien,

de syndicaten met hun poen in Zwitserland...
de syndicaten achter de DEXIA bonussen
de syndicaten achter het hedgefund (dexia)
de syndicaten achter de bonussen van dexia holding

die syndicaten?

Scherven A. Mok 8 januari 2012 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5915717)

Ik bedoel dat die fout niet wordt ontkend en dat Ben Weyts dus wel meer dan ergens vaag de klok ergens heeft horen luiden.
Daar komt nog bij dat de federale kabinetten met 10 % zijn gegroeid volgens Bart De Wever in de zevende dag en ik mag het dan niet eens zijn met hun economische visie maar zulks valt toch onmogelijk te verdedigen. :evil:

bgf324 8 januari 2012 12:45

N-VA - Di Rupo : 3 - 0

Scherven A. Mok 8 januari 2012 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 5915741)
Volgens de laatste berichten is dat foute document opgesteld door het kabinet van Di Rupo. Weinig waarschijnlijk dat daar 'Vlaamse terroristen' werken.

Het was inderdaad een 'malheurke'... het uitkomen ervan toch!

Tuurlijk, die zijn daar helemaal achterlijk op dat kabinet. Alle ministers en staatssecretarissen 8 % opslag geven en verwachten dat dat niet gaat uitkomen terwijl dat elk jaar in de krant staat hoeveel die verdienen :roll:

De Informant 8 januari 2012 13:22

Citaat:

Ik probeer zo neutraal mogelijk hier te posten, maar hierin sta ik je bij

Vito 8 januari 2012 14:02

Citaat:

Schieten... pianist...

lombas 8 januari 2012 14:05

Citaat:

Ik hoop dat jij met jouw logica nooit een bedrijf gaat moeten leiden.

Vito 8 januari 2012 14:05

Citaat:

Als elke individuele minister er 8% op vooruit gaat, is dat walgelijk in tijden van besparing. U noemt dat kinderachtigheid, ik zou van uw commentaar hetzelfde kunnen zeggen.

Vito 8 januari 2012 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5916069)
Ik hoop dat jij met jouw logica nooit een bedrijf gaat moeten leiden.

2

Over bazenpoepers gesproken.

eno2 8 januari 2012 14:09

Ik heb verkeerd gestemd doordat ik nog niet alle info had.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be