![]() |
NVA-onthulling van de dag: geen budget voor illegalen te repatriëren
Pertang een vraag van ... soske onderlijveke Patrick van A.
Iedere dag lijkt de nva wel een flater van de prille regering aan het licht te brengen. Dat lijkt wel sterk voor een onervaren en onbeholpen jonge partij in de oppositie, tegenover de zo ervaren machtspartijen met hun reuzegrote studieburelen ... link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...illegalen.aspx Tsja, zo zou ik het zelfs kunnen ... deze keer niet bedankt |
Wat heeft dit toch te betekenen? Gaat men ze toch liever vergassen dan deporteren, na beroving van goed en gouden tanden? Blijkbaar krijgen wij bij de nieuwe holocaust (2012-2016) weer van die vreselijke gasovens, die stank en witte as veroorzaakten. Toch houdt men vol: 'wij hebben het niet geweten.'
![]() Buchenwald |
Citaat:
|
Dat hierboven is wel een zeer grove aanval op de regering.
Veronderstellen dat ze die mensen zo zou elimineren, alleen al maar omdat er geen budget voorzien is om ze te repatriëren met een vliegtuig, dat is zelfs voor mij te ver !! dank u |
Tja, dat is een extra excuus om ze te laten blijven he...
|
Citaat:
Ik vraag mij af waarom men de arbeidsmigranten die dertig jaar geleden werden opgezocht in Turkije en het Rif-gebergte en gehaald naar west-Europa niet meteen voorzag van een tienjarige arbeidscontract, om zeker te zijn dat ze niet zouden blijven. Dit zou duidelijkheid hebben verschaft naar alle partijen. Normaal is om aan 'gasten' te laten weten hoeveel dagen zij op gastvrijheid kunnen rekenen: je geeft gasten geen blanco verblijfsrecht. Reden waarom ik geloof dat men intentioneel deze mensen hier heeft gehaald, geprofiteerd van hun energie en belastingbetaling en premiebetaling, om hen nu te beroven van deze voorzieningen en goederen. arbeidsmigratie is een zeer oud verschijnsel, en dan is het vreemd als men zogenaamd steeds weer 'fouten' maakt; zoals nu weer met de Polen en Roemenen in west Europa. |
Citaat:
|
Het zou leuk zijn moest Egmond eens stoppen met zijn racistisch discours, wat op zich ironisch is vermits blijkbaar iedereen behalve hemzelf een racist is in zijn ogen.
Citaat:
|
Citaat:
Praten over jullie eigen holocausten en vaststellen dat jullie nog steeds in termen van holocaust-denken spreken is racistisch? |
Citaat:
|
Citaat:
Als we nu terug on topic kunnen gaan...Welke verdediging verwachten julie dat de regering hiervoor opwerpt? Indien berichtgeving als deze aan deze frequentie blijft voorkomen vermoed ik dat dit de stabiliteit (voor zover deze er is) van de regering snel aantasten. Hoe zouden ze deze de kiem kunnen smoren? Ze kunnen moeilijk alle documenten geheimhouden. |
Citaat:
Nee, de mensen waar het over gaat zijn criminelen die bewust naar hier komen om ons asielbeleid te misbruiken door te frauderen met hun aanvragen. Niemand heeft ze naar hier gevraagd en ze weten goed genoeg dat ze niet welkom zijn (anders zou men niet moeten liegen)... Ze komen met een enkele bedoeling - illegaal werken, vaak in de kleine criminaliteit. Die mensen zijn eigenlijk kei erg want ze proberen te profiteren van een van de zwakste groepen - mensen die in eigen land gepersecuteerd worden; het is een beetje gelijk in gehandicaptevakjes parkeren maar dan nog veel laffer. Die mensen moeten opgesloten worden en naar huois gestuurd worden, of ze willen of niet. En niet zoals de linkie winkies van de regering het nu doen - waar een nepasielzoeker openlijk op tv komt zeggen dat hij even opvakantie naar huis gaat op ons kosten (met spending money) maar dat hij wel terug zal komen. Belachelijk gewoon, maar 't is niet erg omdat het cdh en de ps wat stemmen oplevert... Di Rupo en Milquet zijn gewoon maffia-bazen: principes als recht en rechtvaardigheid betekenen niets voor hen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En om hen te onderhouden is er wel geld?
|
Citaat:
8%-5%= 3% opslag. Of is dit niet juist ? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie distantiëren je niet van de nazi-bende op dit forum... http://nl.wikipedia.org/wiki/Jullie http://nl.wiktionary.org/wiki/jullie |
Als we het koningshuis afschaffen zou er meer geld voorhanden zijn. Dat overbetaald theater ook.
|
Citaat:
Nu ja, Gennez en de groen en zo niet maar allee... Deze regering is een constructie van de koning dus hem wegwerpen gaan die niet doen, integendeel. Meneertje is niet voor niets een paar keer terug naar 't land gekomen hé... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be