![]() |
Je krijgt een tuin ter beschikking, wat doe je?
Beetje symbolisch, maar probeer maar!
|
Ik maak er een bos van :-)
|
"Ik probeer ze goed te onderhouden, maar geniet van de tuin zoals hij is. Er staat zelfs een appelboom!"
En wat nu? Een ietwat vergezochte uitleg over mijn persoonlijkheid? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 of 4. Heb 1 geantwoord maar in de praktijk zie ik me nog wel voor 4 kiezen aangezien ik al werk genoeg ga hebben met de tuin die ik nu heb.
|
Als die tuin eruitziet zoals Belgique waarbij de ene helft de andere helft totaal overwoekert en er parasitaire planten gedijen, dan spit ik hem volledig om en maak ik er een groententuin van.
Ofwel scheid ik de ene helft totaal af van de andere en onderhoud die, terwijl ik de parasitaire planten uit de andere helft laat verwijderen door de vorige eigenaar. |
Ik neem een tuinier in dienst waarvan ik kan leren tuinieren
|
Ik maak er gewoon een mooie tuin van.
|
Citaat:
|
Optie twee uiteraard.
Sommige mensen zien iets en denken: hoe kan ik dit zo snel mogelijk in geld omzetten? Of ze zien in elk voorwerp een bevel om het te bewerken. Protestanten en zo. Of huisvrouwen die allerlei voedingswaren beginnen te mixen omdat ze nu eenmaal een mixer hebben gekocht. Of van die creatieve Doortjes die elk wit vlak willen voltekenen met kleuren en krullen. Vermoeiende mensen zijn dat. |
Ik maak er een boomgaard van met oude rassen met een klein stukje moestuin ook. Al wat ik zelf niet kan gebruiken geef ik weg.
(Is dit een variatie op de vier zonen die vier zaden krijgen ?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal het graag lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be